Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού - H Βασιλεία για πάντα

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2018

Κλιπ Ελληνικές ταινίες «ΛΑΧΤΑΡΑ» (5) - Πού Είναι το Μέρος Που Έχει Ετοιμάσει ο Κύριος για Εμάς;

 
Πριν από δύο χιλιάδες χρόνια, ο Κύριος Ιησούς υποσχέθηκε: «υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον· και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να είσθε και σεις, όπου είμαι εγώ.» (Κατά Ιωάννην, 14:2-3). Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ο Κύριος επέστρεψε στους ουρανούς, οπότε σίγουρα ετοιμάζει ένα μέρος για εμάς στον ουρανό. Συμφωνεί αυτή η ερμηνεία με τα λόγια του Κυρίου; Ποια μυστήρια περιέχονται σε αυτή την υπόσχεση;

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2018

Κλιπ Ελληνικές ταινίες «ΛΑΧΤΑΡΑ» (4) - Η Βασιλεία των Ουρανών Είναι στον Ουρανό ή στη Γη;


Πολλοί άνθρωποι που έχουν πίστη στον Κύριο πιστεύουν ότι η βασιλεία των ουρανών βρίσκεται στον ουρανό. Ισχύει όντως αυτό; Η Κυριακή προσευχή λέει: «Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς· αγιασθήτω το όνομά σου· ελθέτω η βασιλεία σου· γενηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ, και επί της γής» (Κατά Ματθαίον 6:9-10). Η Αποκάλυψη λέει: «Αι βασιλείαι του κόσμου έγειναν του Κυρίου ημών και του Χριστού αυτού» (Αποκάλυψη 11:15) «την πόλιν την αγίαν, την νέαν Ιερουσαλήμ καταβαίνουσαν από του Θεού εκ του ουρανού, … η σκηνή του Θεού μετά των ανθρώπων» (Αποκάλυψη 21:2-3). Λοιπόν, η βασιλεία των ουρανών είναι στον ουρανό ή στη γη;

Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2018




1. Αληθώς, αληθώς σας λέγω, όστις δεν εισέρχεται διά της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνει αλλαχόθεν, εκείνος είναι κλέπτης και ληστής· 
2. όστις όμως εισέρχεται διά της θύρας, είναι ποιμήν των προβάτων. 
3. Εις τούτον ο θυρωρός ανοίγει, και τα πρόβατα την φωνήν αυτού ακούουσι, και τα εαυτού πρόβατα κράζει κατ' όνομα και εξάγει αυτά. 
4. Και όταν εκβάλη τα εαυτού πρόβατα, υπάγει έμπροσθεν αυτών, και τα πρόβατα ακολουθούσιν αυτόν, διότι γνωρίζουσι την φωνήν αυτού. 
5. Ξένον όμως δεν θέλουσιν ακολουθήσει, αλλά θέλουσι φύγει απ' αυτού, διότι δεν γνωρίζουσι την φωνήν των ξένων. 
6. Ταύτην την παραβολήν είπε προς αυτούς ο Ιησούς· εκείνοι όμως δεν ενόησαν τι ήσαν ταύτα, τα οποία ελάλει προς αυτούς. 
7. Είπε λοιπόν πάλιν προς αυτούς ο Ιησούς· Αληθώς, αληθώς σας λέγω ότι εγώ είμαι η θύρα των προβάτων. 
8. Πάντες όσοι ήλθον προ εμού κλέπται είναι και λησταί· αλλά δεν ήκουσαν αυτούς τα πρόβατα. 
9. Εγώ είμαι η θύρα· δι' εμού εάν τις εισέλθη, θέλει σωθή και θέλει εισέλθει και εξέλθει και θέλει ευρεί βοσκήν
10. Ο κλέπτης δεν έρχεται, ειμή διά να κλέψη και θύση και απολέση· εγώ ήλθον διά να έχωσι ζωήν και να έχωσιν αυτήν εν αφθονία. 
11. Εγώ είμαι ο ποιμήν ο καλός. Ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού βάλλει υπέρ των προβάτων· 
12. ο δε μισθωτός και μη ων ποιμήν, του οποίου δεν είναι τα πρόβατα ιδικά του, θεωρεί τον λύκον ερχόμενον και αφίνει τα πρόβατα και φεύγει· και ο λύκος αρπάζει αυτά και σκορπίζει τα πρόβατα. 
13. Ο δε μισθωτός φεύγει, διότι είναι μισθωτός και δεν μέλει αυτόν περί των προβάτων. 
14. Εγώ είμαι ο ποιμήν ο καλός, και γνωρίζω τα εμά και γνωρίζομαι υπό των εμών, 
15. καθώς με γνωρίζει ο Πατήρ και εγώ γνωρίζω τον Πατέρα, και την ψυχήν μου βάλλω υπέρ των προβάτων. 
16. Και άλλα πρόβατα έχω, τα οποία δεν είναι εκ της αυλής ταύτης· και εκείνα πρέπει να συνάξω, και θέλουσιν ακούσει την φωνήν μου, και θέλει γείνει μία ποίμνη, εις ποιμήν. 
17. Διά τούτο ο Πατήρ με αγαπά, διότι εγώ βάλλω την ψυχήν μου, διά να λάβω αυτήν πάλιν. 
18. Ουδείς αφαιρεί αυτήν απ' εμού, αλλ' εγώ βάλλω αυτήν απ' εμαυτού· εξουσίαν έχω να βάλω αυτήν, και εξουσίαν έχω πάλιν να λάβω αυτήν· ταύτην την εντολήν έλαβον παρά του Πατρός μου. 
19. Σχίσμα λοιπόν έγεινε πάλιν μεταξύ των Ιουδαίων διά τους λόγους τούτους. 
20. Και έλεγον πολλοί εξ αυτών· Δαιμόνιον έχει και είναι μαινόμενος· τι ακούετε αυτόν; 
21. Άλλοι έλεγον· Ούτοι οι λόγοι δεν είναι δαιμονιζομένου· μήπως δύναται δαιμόνιον να ανοίγη οφθαλμούς τυφλών; 
22. Έγειναν δε τα εγκαίνια εν Ιεροσολύμοις, και ήτο χειμών· 
23. και ο Ιησούς περιεπάτει εν τω ιερώ εν τη στοά του Σολομώντος. 
24. Περιεκύκλωσαν λοιπόν αυτόν οι Ιουδαίοι και έλεγον προς αυτόν· Έως πότε κρατείς εν αμφιβολία την ψυχήν ημών; εάν συ ήσαι ο Χριστός, ειπέ προς ημάς παρρησία. 
25. Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Σας είπον, και δεν πιστεύετε. Τα έργα, τα οποία εγώ κάμνω εν τω ονόματι του Πατρός μου, ταύτα μαρτυρούσι περί εμού· 
26. αλλά σεις δεν πιστεύετε· διότι δεν είσθε εκ των προβάτων των εμών, καθώς σας είπον. 
27. Τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά, και με ακολουθούσι. 
28. Και εγώ δίδω εις αυτά ζωήν αιώνιον, και δεν θέλουσιν απολεσθή εις τον αιώνα, και ουδείς θέλει αρπάσει αυτά εκ της χειρός μου. 
29. Ο Πατήρ μου, όστις μοι έδωκεν αυτά, είναι μεγαλήτερος πάντων, και ουδείς δύναται να αρπάση εκ της χειρός του Πατρός μου. 
30. Εγώ και ο Πατήρ εν είμεθα. 
31. Επίασαν λοιπόν πάλιν οι Ιουδαίοι λίθους, διά να λιθοβολήσωσιν αυτόν. 
32. Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Πολλά καλά έργα έδειξα εις εσάς εκ του Πατρός μου· διά ποίον έργον εξ αυτών με λιθοβολείτε; 
33. Απεκρίθησαν προς αυτόν οι Ιουδαίοι, λέγοντες· Περί καλού έργου δεν σε λιθοβολούμεν, αλλά περί βλασφημίας, και διότι συ άνθρωπος ων κάμνεις σεαυτόν Θεόν
34. Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Δεν είναι γεγραμμένον εν τω νόμω υμών, Εγώ είπα, θεοί είσθε; 
35. Εάν εκείνους είπε θεούς, προς τους οποίους έγεινεν ο λόγος του Θεού, και δεν δύναται να αναιρεθή η γραφή, 
36. εκείνον, τον οποίον ο Πατήρ ηγίασε και απέστειλεν εις τον κόσμον, σεις λέγετε ότι βλασφημείς, διότι είπον, Υιός του Θεού είμαι; 
37. Εάν δεν κάμνω τα έργα του Πατρός μου, μη πιστεύετε εις εμέ· 
38. αλλ' εάν κάμνω, αν και εις εμέ δεν πιστεύητε, πιστεύσατε εις τα έργα, διά να γνωρίσητε και πιστεύσητε ότι ο Πατήρ είναι εν εμοί και εγώ εν αυτώ. 
39. Εζήτουν λοιπόν πάλιν να πιάσωσιν αυτόν· και εξέφυγεν εκ της χειρός αυτών. 
40. Και υπήγε πάλιν πέραν του Ιορδάνου, εις τον τόπον όπου εβάπτιζε κατ' αρχάς ο Ιωάννης, και έμεινεν εκεί. 
41. Και πολλοί ήλθον προς αυτόν και έλεγον ότι ο Ιωάννης μεν ουδέν θαύμα έκαμε, πάντα όμως όσα είπεν ο Ιωάννης περί τούτου, ήσαν αληθινά. 
42. Και εκεί επίστευσαν πολλοί εις αυτόν. 

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2018

Ελληνική ταινία «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι» Η μαρτυρία ενός χριστιανού πως έχει αναρπαγεί


Ο Τσο Γεονγκχάν είναι ένας πάστορας σε μια εκκλησία στη Νότια Κορέα. Υπηρετούσε με θέρμη τον Κύριο επί δεκαετίες και είχε κερδίσει τον βαθύ σεβασμό των υπόλοιπων πιστών. Τα τελευταία χρόνια, η εκκλησία του ερήμωνε μέρα με τη μέρα. Οι μοχθηρές πράξεις ήταν ολοένα πιο συχνές, ενώ ακόμα και ο ίδιος συχνά ανακάλυπτε ότι ήταν βουτηγμένος στην αμαρτία. Ως αποτέλεσμα, ήταν τρομερά δυστυχής και ένιωθε πολύ μπερδεμένος. ... Μετά από πολύ σκέψη, πήρε την απόφαση να αφήσει τη θέση που είχε ως πάστορας και να εγκαταλείψει το δόγμα του, εις αναζήτηση μιας εκκλησίας που θα είχε το έργο του Αγίου Πνεύματος, με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να βρει το μονοπάτι που θα τον απάλλασσε από τις αμαρτίες του. Επισκέφθηκε διάφορα θρησκεύματα, όμως η απόγνωση και η εξαχρείωσή τους τον έκανε να νιώθει ακόμα πιο χαμένος, μπερδεμένος και αβοήθητος. Αναφώνησε προς τον Κύριο: «Κύριε! Πού είσαι;» Όταν ο Τσο Γεονγκχάν άρχισε να ερευνά το έργο του Παντοδύναμου Θεού κατά τις έσχατες ημέρες, με ευχάριστη έκπληξη ανακάλυψε ότι τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού είναι γεμάτα εξουσία, δύναμη και είναι η αλήθεια! Αφότου παρευρέθηκε στη συναναστροφή και άκουσε τη μαρτυρία των μαρτύρων της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού, ο Τσο Γεονγκχάν κατάλαβε από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού ότι, από τη στιγμή που πίστευε στον Κύριο Ιησού, οι αμαρτίες του είχαν συγχωρεθεί και εκείνος είχε σωθεί από τη χάρη του Θεού, που σημαίνει ότι ο Θεός δεν θα τον χαρακτήριζε πλέον αμαρτωλό και ότι είχε το δικαίωμα να εμφανιστεί ενώπιον του Θεού για να προσευχηθεί και να απολαύσει τη χάρη και τις ευλογίες του Θεού. Ωστόσο, λόγω της βαθιά ριζωμένης αμαρτωλής φύσης μέσα του, εξακολουθεί να είναι δέσμιος της αμαρτίας και υπό τον έλεγχό της, και δεν μπορεί να γίνει άγιος. Μόνο μέσα από την αποδοχή της κρίσης και του παιδέματος του λόγου του Παντοδύναμου Θεού κατά τις έσχατες ημέρες θα μπορέσει σταδιακά να απελευθερωθεί από την αμαρτία, θα πετύχει πραγματικά τον εξαγνισμό και τη σωτηρία, και θα οδηγηθεί από τον Θεό στη βασιλεία Του. Τότε, ο Τσο Γεονγκχάν κατενθουσιάστηκε και με χαρά δέχθηκε το έργο του Παντοδύναμου Θεού κατά τις έσχατες ημέρες, και επέστρεψε για να σταθεί ενώπιον του θρόνου του Θεού.

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018

Ο λόγος του Θεού | Το έργο του Θεού, η διάθεση του Θεού και ο ίδιος ο Θεός (Β') Τρίτο Μέρος


Τα λόγια του Θεού σε αυτό το βίντεο είναι από το βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται». Το περιεχόμενο αυτού του βίντεο: Συγκεκριμένες εκδηλώσεις του σεβασμού του Ιώβ για τον Θεό και της αποφυγής του κακού στην καθημερινή του ζωή Ο Θεός επιτρέπει στον Σατανά να υποβάλει σε πειρασμό τον Ιώβ, έτσι ώστε να τελειωθεί η πίστη του Ιώβ Ο Ιώβ αναλαμβάνει την υποχρέωση να επιστρέψει όλα όσα έχει ως απόρροια του σεβασμού του για τον Θεό

Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2018

Σκετς - Οι «Καλές» Προθέσεις του Πάστορα


Ο Γιάνγκ Σιάνγκμινγκ εργάζεται σε ένα δόγμα, και μόλις συνειδητοποιεί πως ο Παντοδύναμος Θεός είναι ο Κύριος Ιησούς που έχει επιστρέψει κατά τις έσχατες ημέρες, καθοδηγεί ορισμένους από τους αδελφούς και τις αδελφές του ώστε να στραφούν προς τον Παντοδύναμο Θεό. Αυτό ανησυχεί τον πάστορά του κι έτσι ο πάστορας χρησιμοποιεί το  και τα χρήματα για να τον βάλει σε πειρασμό, κι επίσης χρησιμοποιεί τον γάμο του γιου του για να απειλήσει τον Γιάνγκ Σιάνγκμινγκ ώστε να εγκαταλείψει την αληθινή οδό… Αντιμέτωπος με τις «καλές» προθέσεις του πάστορά του, τι θα αποφασίσει τελικά να κάνει ο Γιανγκ Σιάνμιν; Σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή, κατά την οποία οφείλουμε να καλωσορίσουμε τον ερχομό του Κυρίου, γιατί αυτός ο πάστορας εμποδίζει τους πιστούς από το να διερευνήσουν την αληθινή οδό; Η επιθεώρηση με τίτλο «Οι “Καλές” Προθέσεις του Πάστορα» σας βοηθά να κατανοήσετε την αλήθεια γύρω από αυτό το θέμα.

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2018

Ομιλία του Θεού | Η εμφάνιση του Θεού έφερε μια νέα εποχή


Ο Παντοδύναμος Θεός λέει, «Η εμφάνιση του Θεού αναφέρεται στην προσωπική είσοδό Του στη γη για να επιτελέσει το έργο Του. Με τη δική Του ταυτότητα και διάθεση, και με την εγγενή μέθοδό Του, κατεβαίνει στους ανθρώπους για να επιτελέσει το έργο της εισαγωγής μιας νέας εποχής και της λήξης μιας παλιάς εποχής. Αυτό το είδος της εμφάνισης δεν είναι κάποιου είδους τελετή. Δεν είναι σημάδι, φωτογραφία, θαύμα ή μεγάλο όραμα κι ακόμη περισσότερο δεν είναι θρησκευτική διαδικασία. Είναι αληθινό και πραγματικό γεγονός το οποίο είναι απτό και ορατό. Αυτού του είδους η εμφάνιση δεν αποσκοπεί στην τήρηση κάποιας διαδικασίας και δεν γίνεται για χάρη κάποιου βραχυπρόθεσμου εγχειρήματος. Γίνεται, αντίθετα, για χάρη κάποιας φάσης του έργου στο σχέδιο διαχείρισης του Θεού. Η εμφάνιση του Θεού είναι πάντοτε σημαντική και συνδέεται πάντοτε με το σχέδιο διαχείρισής Του. Αυτή η εμφάνιση είναι τελείως διαφορετική από την εμφάνιση της καθοδήγησης κι αρχηγίας του Θεού και της διαφώτισης του ανθρώπου. Ο Θεός εκπληρώνει ένα στάδιο υπέροχου έργου κάθε φορά που αποκαλύπτει τον Εαυτό Του. Αυτό το έργο είναι διαφορετικό από τα έργα οποιασδήποτε άλλης εποχής. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να το φανταστεί και δεν το έχει βιώσει ποτέ. Πρόκειται για έργο που εγκαινιάζει μια νέα εποχή κι ολοκληρώνει την παλιά εποχή κι είναι νέος και βελτιωμένος τύπος έργου για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Επίσης, είναι έργο που εισάγει την ανθρωπότητα στη νέα εποχή. Αυτή είναι η σπουδαιότητα της εμφάνισης του Θεού».