Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού - H Βασιλεία για πάντα

Τρίτη, Μαρτίου 19, 2019

Ομιλία του Θεού «Ονομασίες και ταυτότητα» Μέρος Πρώτο


Ο λόγος του Θεού «Ονομασίες και ταυτότητα» Μέρος Πρώτο 

 Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Ο Ιησούς αντιπροσώπευε το Πνεύμα του Θεού, και ήταν το Πνεύμα του Θεού που εργαζόταν άμεσα. Επιτελούσε το έργο της νέας εποχής, το έργο που κανείς δεν είχε επιτελέσει ποτέ πριν. Άνοιξε μια νέα οδό, αντιπροσώπευε τον Ιεχωβά αλλά και τον ίδιο τον Θεό. Αντιθέτως, ο Πέτρος, ο Παύλος και ο Δαβίδ, ανεξάρτητα από το πώς αποκαλούνταν, αντιπροσώπευαν μόνο την ταυτότητα ενός πλάσματος του Θεού ή απεστάλησαν από τον Ιησού ή τον Ιεχωβά. Έτσι, ανεξάρτητα από το μέγεθος του έργου τους, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλα ήταν τα θαύματα που επιτέλεσαν, ήταν απλώς πλάσματα του Θεού και δεν μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το Πνεύμα του Θεού. Εργάστηκαν στο όνομα του Θεού ή τους απέστειλε ο Θεός. Επιπλέον, εργάστηκαν την εποχή που εγκαινίασε ο Ιησούς ή ο Ιεχωβάς, ενώ το έργο που επιτέλεσαν εντασσόταν σε αυτό το πλαίσιο. Ήταν, εν τέλει, απλώς πλάσματα του Θεού».

Δευτέρα, Μαρτίου 18, 2019

Ύμνος των λόγων του Θεού Ακολούθησε το νέο έργο του Αγίου Πνεύματος για να κερδίσεις τον έπαινο του Θεού



  • Εκκλησιαστικοί ύμνοι 
  • Ακολούθησε το νέο έργο του Αγίου Πνεύματος για να κερδίσεις τον έπαινο του Θεού


  • I
  • Ν' ακολουθείς
  • του Αγίου Πνεύματος το έργο
  • σημαίνει να καταλαβαίνεις
  • το θέλημα του Θεού του σήμερα,
  • να ενεργείς όπως ζητάει ο Θεός,
  • ν' ακολουθείς τον Θεό του σήμερα,
  • να υπακούς
  • στις τωρινές Του απαιτήσεις
  • και να εισέρχεσαι
  • με τα νεότερα Του λόγια.
  • Τέτοιοι άνθρωποι ακολουθούν
  • το έργο του Αγίου Πνεύματος.
  • Είναι στου Πνεύματος το ρεύμα,
  • μπορούν να δουν και να λάβουν
  • του Θεού τον έπαινο.
  • Θα γνωρίσουν
  • τις διαθέσεις του Θεού,
  • απ' την αντίληψη και ανυπακοή
  • κι απ' τη φύση
  • και υπόσταση του ανθρώπου.
  • Η φύση τους θ' αλλάξει
  • υπηρετώντας τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι
  • θα μπορέσουν
  • να κερδίσουν τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι,
  • που αληθινά έχουν βρει
  • τον έναν πραγματικό δρόμο.
  • II
  • Δεν είναι εύκολο
  • τη γνώση να κατέχεις
  • του τελευταίου έργου του Θεού.
  • Αλλά αν οι άνθρωποι
  • σκόπιμα υπακούσουν
  • κι αναζητήσουν το έργο του Θεού,
  • θα καταφέρουν να δουν τον Θεό
  • και να κερδίσουν τη νέα
  • καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος.
  • Η φύση τους θ' αλλάξει
  • υπηρετώντας τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι
  • θα μπορέσουν
  • να κερδίσουν τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι,
  • που αληθινά έχουν βρει
  • τον έναν πραγματικό δρόμο.
  • III
  • Αυτοί που στο έργο του Θεού
  • σκοπίμως εναντιώνονται
  • δε θα λάβουν
  • τη διαφώτιση του Πνεύματος
  • ή την καθοδήγηση του Θεού.
  • Το αν θα λάβουν
  • οι άνθρωποι του Θεού
  • το τελευταίο έργο
  • εξαρτάται απ' τη χάρη του Θεού
  • και την επιδίωξή τους,
  • εξαρτάται απ' τις προθέσεις τους.
  • Η φύση τους θ' αλλάξει
  • υπηρετώντας τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι
  • θα μπορέσουν
  • να κερδίσουν τον Θεό.
  • Μόνο τέτοιοι άνθρωποι,
  • που αληθινά έχουν βρει
  • τον έναν πραγματικό δρόμο.
  •  
  • από το βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Κυριακή, Μαρτίου 17, 2019

Χριστιανικές Ταινίες «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 3 - Η διαφορά της κανονικής ανθρώπινης φύσης του Χριστού απ’ την ανθρώπινη φύση των διεφθαρμένων ανθρώπων



 Ο Θεός ενσαρκώνεται για να σώσει τον άνθρωπο και, εξωτερικά , ο ενσαρκωμένος Θεός μοιάζει σαν συνηθισμένος άνθρωπος. Ωστόσο, γνωρίζεις την ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην κανονική ανθρώπινη φύση του ενσαρκωμένου Θεού και την ανθρώπινη φύση της διεφθαρμένης ανθρωπότητας; Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Η σάρκα που ενδύθηκε το Πνεύμα του Θεού είναι η ίδια η σάρκα του Θεού. Το Πνεύμα του Θεού είναι υπέρτατο· Αυτός είναι παντοδύναμος, άγιος και δίκαιος. Με τον ίδιο τρόπο, η σάρκα Του είναι επίσης ανώτατη, παντοδύναμη, άγια και δίκαιη. [...] παρά το γεγονός ότι ο άνθρωπος και ο Χριστός κατοίκησαν στον ίδιο χώρο, μόνο τον άνθρωπο κυρίευσε, χρησιμοποίησε και παγίδευσε ο Σατανάς. Αντιθέτως, ο Χριστός παραμένει αιώνια αδιαπέραστος από τη διαφθορά του Σατανά, γιατί ο Σατανάς δε θα είναι ποτέ ικανός να ανυψωθεί στον υψηλότερο τόπο και ποτέ δε θα είναι ικανός να πλησιάσει τον Θεό» (Ο Λόγος Ενσαρκώνεται).


Σάββατο, Μαρτίου 16, 2019

Χριστιανικά τραγούδια | Θα αγαπώ τον Θεό ως την αιωνιότητα


 Ύμνοι Χριστιανικοί | Θα αγαπώ τον Θεό ως την αιωνιότητα
Ω Θεέ! Τα λόγια Σου με οδήγησαν πίσω σ’ Εσένα.
Περνώ τις μέρες και τις νύχτες μου στην άσκηση της βασιλείας.
Τόσο πολλές δοκιμασίες και εξευγενισμοί, τόσο πολλές συμφορές.
Τόσες φορές ήμουν λυπημένος και έχυσα δάκρυα, υπερβολικά στενοχωρημένος
και τόσες φορές έχω πέσει στην παγίδα του Σατανά.
Αλλά Θεέ, ποτέ δεν με άφησες.
Με οδήγησες μέσα από πολυάριθμες δυσκολίες και κινδύνους.
Τώρα καταλαβαίνω πως με έχεις αγαπήσει.
Ω Θεέ! Με οδηγείς να ζήσω μια νέα ζωή.
Απολαμβάνοντας τα λόγια Σου, έχω κατανοήσει το θέλημά Σου.
Με κρίνεις και με παιδεύεις με τον λόγο Σου για να καθαρίσεις την διαφθορά μου.
Μέσα από τις δοκιμασίες έχω μάθει να Σε υπακούω.
Μεγαλώνοντας με τον λόγο του Θεού, έχω γνωρίσει τον Θεό.
Είμαι πρόθυμος να εκτελέσω το καθήκον μου σωστά και να δώσω μαρτυρία για Εσένα.
Ω Θεέ! Θα Σε αγαπώ για πάντα.
Ανεξάρτητα με το αν θα λάβω αγαθό η κακό, θα παραδοθώ στην κυριαρχία και την διευθέτησή Σου.
Θα Σου δώσω μια αληθινή αγάπη και δεν θα Σε αφήσω να περιμένεις άλλο.
Θα Σου δώσω μια αγνή αγάπη και θα Σε αφήσω να απολαύσεις την αγάπη μου.
Θα Σου δώσω όλη μου την αγάπη και θα Σε αφήσω να κερδίσεις την αγάπη μου.
Θα Σε αγαπώ ως στην αιωνιότητα, η επιθυμία μου είναι να Σε ικανοποιήσω.
από το βιβλίο «Ακολουθήστε τον Αμνό και τραγουδήστε νέα τραγούδια»

 Σχετικές συστάσεις: Την αγάπη του Θεού



Παρασκευή, Μαρτίου 15, 2019

Χριστιανικές Ταινίες «Η πόλη θα πέσει» 4 - Είναι η ερμηνεία της Βίβλου το ίδιο με το να εξυμνείς και να γίνεσαι μάρτυρας για τον Θεό;


Οι περισσότεροι άνθρωποι σε ολόκληρο τον θρησκευτικό κόσμο, πιστεύουν πως αυτοί που είναι περισσότερο ικανοί να εξηγήσουν τη Βίβλο, είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν τον Θεό και πώς αν μπορούν να ερμηνεύσουν τα μυστήρια της Βίβλου και να εξηγήσουν τις προφητείες, τότε είναι άνθρωποι που συμμορφώνονται με το θέλημα του Θεού κι εξυμνούν και γίνονται μάρτυρες του Θεού. Πολλοί άνθρωποι, συνεπώς, έχουν τυφλή πίστη σε αυτού του είδους τους ανθρώπους και τους λατρεύουν. Άρα οι εξηγήσεις της Βίβλου από τους πάστορες και τους πρεσβύτερους εξυμνούν στ’ αλήθεια και γίνονται μάρτυρες του Θεού; Ο Παντοδύναμος Θεός λέει, «Εκείνοι που διαβάζουν τη Βίβλο σε μεγαλόσχημες εκκλησίες και απαγγέλουν τη Βίβλο κάθε μέρα, και εντούτοις κανένας τους δεν αντιλαμβάνεται τον σκοπό του έργου του Θεού. Κανένας τους δεν μπορεί να γνωρίσει τον Θεό˙ επιπλέον, κανένας δεν είναι κοντά στην καρδιά του Θεού. Είναι όλοι άχρηστοι, ποταποί άνθρωποι, ο καθείς υποκρινόμενος τον ειδικό για να διδάξει περί Θεού. Παρότι κραδαίνουν το όνομα του Θεού, εκουσίως Τον καταπολεμούν» (Ο Λόγος Ενσαρκώνεται).

Πέμπτη, Μαρτίου 14, 2019

Διάλογος - Ο Πάστοράς μας Είπε…

             

Η Γιού Σούνφου είναι μια πιστή στον θρησκευτικό κόσμο, η οποία εκτιμά και λατρεύει τους πάστορες και τους πρεσβύτερους. Πιστεύει ότι «όλοι οι πάστορες και οι πρεσβύτεροι ορίστηκαν από τον Θεό και η υπακοή στους πάστορες και τους πρεσβύτερους σημαίνει υπακοή στον Θεό» κι έτσι ακούει τον πάστορά της σε όλα όσα κάνει, ακόμη και στο θέμα της υποδοχής της επιστροφής του Κυρίου. Αλλά μέσα από έναν ευφυέστατο γύρο συζητήσεων, η Γιου Σουνφού αντιλαμβάνεται πως η τήρηση των θρησκευτικών αντιλήψεων είναι παράλογη και άτοπη και τελικά συνειδητοποιεί πως το να μεγαλύνει κανείς τον Θεό έρχεται πρώτο στην πίστη και ότι πρέπει κανείς να φυλάει τον «ναό» της καρδιάς για τον Θεό. Έτσι, επιλέγει να αναζητήσει και να διερευνήσει την αληθινή οδό από μόνη της ...

Σχετικές προτάσεις:  Ευαγγέλιο
                              
                                                               

Τετάρτη, Μαρτίου 13, 2019

Βιβλίο: Λουκ., Κεφάλαιο: 12



1. Εν τω μεταξύ αφού συνηθροίσθησαν αι μυριάδες του όχλου, ώστε κατεπάτουν αλλήλους, ήρχισε να λέγη προς τους μαθητάς αυτού πρώτον· Προσέχετε εις εαυτούς από της ζύμης των Φαρισαίων, ήτις είναι υπόκρισις. 

2. Αλλά δεν είναι ουδέν κεκαλυμμένον, το οποίον δεν θέλει ανακαλυφθή, και κρυπτόν, το οποίον δεν θέλει γνωρισθή· 
3. όθεν όσα είπετε εν τω σκότει εν τω φωτί θέλουσιν ακουσθή, και ό,τι ελαλήσατε προς το ωτίον εν τοις ταμείοις θέλει κηρυχθή επί των δωμάτων. 
4. Λέγω δε προς εσάς τους φίλους μου· Μη φοβηθήτε από των αποκτεινόντων το σώμα και μετά ταύτα μη δυναμένων περισσότερόν τι να πράξωσι. 
5. Θέλω δε σας δείξει ποίον να φοβηθήτε· Φοβήθητε εκείνον, όστις αφού αποκτείνη, έχει εξουσίαν να ρίψη εις την γέενναν· ναι, σας λέγω, τούτον φοβήθητε. 
6. Δεν πωλούνται πέντε στρουθία διά δύο ασσάρια; και εν εξ αυτών δεν είναι λελησμονημένον ενώπιον του Θεού· 
7. αλλά και αι τρίχες της κεφαλής υμών είναι πάσαι ηριθμημέναι. Μη φοβείσθε λοιπόν· από πολλών στρουθίων διαφέρετε. 
8. Σας λέγω δέ· Πας όστις με ομολογήση έμπροσθεν των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει ομολογήσει αυτόν έμπροσθεν των αγγέλων του Θεού· 
9. όστις δε με αρνηθή ενώπιον των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει αρνηθή αυτόν ενώπιον των αγγέλων του Θεού. 
10. Και πας όστις θέλει ειπεί λόγον κατά του Υιού του ανθρώπου, θέλει συγχωρηθή εις αυτόν· όστις όμως βλασφημήση κατά του Αγίου Πνεύματος, εις αυτόν δεν θέλει συγχωρηθή. 
11. Όταν δε σας φέρωσιν εις τας συναγωγάς και τας αρχάς και τας εξουσίας, μη μεριμνάτε πως ή τι να απολογηθήτε, ή τι να είπητε· 
12. διότι το Άγιον Πνεύμα θέλει σας διδάξει εν αυτή τη ώρα τι πρέπει να είπητε. 
13. Είπε δε τις προς αυτόν εκ του όχλου· Διδάσκαλε, ειπέ προς τον αδελφόν μου να μοιρασθή μετ' εμού την κληρονομίαν. 
14. Ο δε είπε προς αυτόν· Άνθρωπε, τις με κατέστησε δικαστήν ή μεριστήν εφ' υμάς; 
15. Και είπε προς αυτούς· Προσέχετε και φυλάττεσθε από της πλεονεξίας· διότι εάν τις έχη περισσά, η ζωή αυτού δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων αυτού. 
16. Είπε δε προς αυτούς παραβολήν, λέγων· Ανθρώπου τινός πλουσίου ηυτύχησαν τα χωράφια· 
17. Και διελογίζετο εν εαυτώ λέγων· Τι να κάμω, διότι δεν έχω που να συνάξω τους καρπούς μου; 
18. Και είπε· Τούτο θέλω κάμει· θέλω χαλάσει τας αποθήκας μου και θέλω οικοδομήσει μεγαλητέρας και συνάξει εκεί πάντα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου, 
19. και θέλω ειπεί προς την ψυχήν μου· Ψυχή, έχεις πολλά αγαθά εναποτεταμιευμένα δι' έτη πολλά· αναπαύου, φάγε, πίε, ευφραίνου. 
20. Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· Άφρον, ταύτην την νύκτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από σού· όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι; 
21. Ούτω θέλει είσθαι όστις θησαυρίζει εις εαυτόν και δεν πλουτεί εις Θεόν. 
22. Είπε δε προς τους μαθητάς αυτού· Διά τούτο λέγω προς εσάς, Μη μεριμνάτε διά την ζωήν σας, τι να φάγητε, μηδέ διά το σώμα, τι να ενδυθήτε. 
23. Η ζωή είναι τιμιώτερον της τροφής και το σώμα του ενδύματος. 
24. Παρατηρήσατε τους κόρακας, ότι δεν σπείρουσιν ουδέ θερίζουσιν, οίτινες δεν έχουσι ταμείον ουδέ αποθήκην, και ο Θεός τρέφει αυτούς· πόσω μάλλον σεις διαφέρετε των πτηνών. 
25. Και τις εξ υμών μεριμνών δύναται να προσθέση εις το ανάστημα αυτού μίαν πήχυν; 
26. Εάν λοιπόν ουδέ το ελάχιστον δύνασθε, τι μεριμνάτε περί των λοιπών; 
27. Παρατηρήσατε τα κρίνα πως αυξάνουσι· δεν κοπιάζουσιν ουδέ κλώθουσι· σας λέγω όμως, ουδέ ο Σολομών εν πάση τη δόξη αυτού ενεδύθη ως εν τούτων. 
28. Αλλ' εάν τον χόρτον, όστις σήμερον είναι εν τω αγρώ και αύριον ρίπτεται εις κλίβανον, ο Θεός ενδύη ούτω, πόσω μάλλον εσάς, ολιγόπιστοι. 
29. Και σεις μη ζητείτε τι να φάγητε ή τι να πίητε, και μη ήσθε μετέωροι· 
30. διότι ταύτα πάντα ζητούσι τα έθνη του κόσμου· υμών δε ο Πατήρ εξεύρει ότι έχετε χρείαν τούτων· 
31. πλην ζητείτε την βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή. 
32. Μη φοβού, μικρόν ποίμνιον· διότι ο Πατήρ σας ηυδόκησε να σας δώση την βασιλείαν. 
33. Πωλήσατε τα υπάρχοντά σας και δότε ελεημοσύνην. Κάμετε εις εαυτούς βαλάντια τα οποία δεν παλαιούνται, θησαυρόν εν τοις ουρανοίς όστις δεν εκλείπει, όπου κλέπτης δεν πλησιάζει ουδέ ο σκώληξ διαφθείρει· 
34. διότι όπου είναι ο θησαυρός σας, εκεί θέλει είσθαι και η καρδία σας. 
35. Ας ήναι αι οσφύες σας περιεζωσμέναι και οι λύχνοι καιόμενοι· 
36. και σεις όμοιοι με ανθρώπους, οίτινες προσμένουσι τον κύριον αυτών, πότε θέλει επιστρέψει εκ των γάμων, διά να ανοίξωσιν ευθύς εις αυτόν όταν έλθη και κρούση. 
37. Μακάριοι οι δούλοι εκείνοι, τους οποίους ελθών ο κύριος θέλει ευρεί αγρυπνούντας. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει περιζωσθή και καθίσει αυτούς εις την τράπεζαν, και ελθών εις το μέσον θέλει υπηρετήσει αυτούς. 
38. Και εάν έλθη εν τη δευτέρα φυλακή και εν τη τρίτη φυλακή έλθη και εύρη ούτω, μακάριοι είναι οι δούλοι εκείνοι. 
39. Τούτο δε γινώσκετε, ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης ποίαν ώραν ο κλέπτης έρχεται, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή ο οίκος αυτού. 
40. Και σεις λοιπόν γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου. 
41. Είπε δε προς αυτόν ο Πέτρος· Κύριε, προς ημάς λέγεις την παραβολήν ταύτην ή και προς πάντας; 
42. Και ο Κύριος είπε· Τις λοιπόν είναι ο πιστός οικονόμος και φρόνιμος, τον οποίον θέλει καταστήσει ο κύριος αυτού επί των υπηρετών αυτού, διά να δίδη εν καιρώ την διωρισμένην τροφήν; 
43. Μακάριος ο δούλος εκείνος, τον οποίον ελθών ο κύριος αυτού θέλει ευρεί πράττοντα ούτως. 
44. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει καταστήσει αυτόν επί πάντων των υπαρχόντων αυτού. 
45. Εάν δε είπη ο δούλος εκείνος εν τη καρδία αυτού, Βραδύνει να έλθη ο κύριός μου· και αρχίση να δέρη τους δούλους και τας δούλας, και να τρώγη και να πίνη και να μεθύη, 
46. θέλει ελθεί ο κύριος του δούλου εκείνου, καθ' ην ημέραν δεν προσμένει και καθ' ην ώραν δεν εξεύρει, και θέλει αποχωρίσει αυτόν, και το μέρος αυτού θέλει θέσει μετά των απίστων. 
47. Εκείνος δε ο δούλος, όστις γνωρίσας το θέλημα του κυρίου αυτού δεν ητοίμασεν ουδέ έκαμε κατά το θέλημα αυτού, θέλει δαρθή πολύ· 
48. όστις όμως μη γνωρίσας έπραξεν άξια δαρμών, θέλει δαρθή ολίγον· εις πάντα δε, εις τον οποίον εδόθη πολύ, πολύ θέλει ζητηθή παρ' αυτού, και εις όντινα ενεπιστεύθη πολύ, περισσότερον θέλουσιν απαιτήσει παρ' αυτού. 
49. Πυρ ήλθον να βάλω εις την γην, και τι θέλω, εάν ήδη ανήφθη; 
50. Βάπτισμα δε έχω να βαπτισθώ, και πως στενοχωρούμαι εωσού εκτελεσθή. 

Σχετικές συμβουλές:  Δεύτερη εμφάνιση