Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού - H Βασιλεία για πάντα

Πέμπτη, Μαρτίου 14, 2019

Διάλογος - Ο Πάστοράς μας Είπε…

             

Η Γιού Σούνφου είναι μια πιστή στον θρησκευτικό κόσμο, η οποία εκτιμά και λατρεύει τους πάστορες και τους πρεσβύτερους. Πιστεύει ότι «όλοι οι πάστορες και οι πρεσβύτεροι ορίστηκαν από τον Θεό και η υπακοή στους πάστορες και τους πρεσβύτερους σημαίνει υπακοή στον Θεό» κι έτσι ακούει τον πάστορά της σε όλα όσα κάνει, ακόμη και στο θέμα της υποδοχής της επιστροφής του Κυρίου. Αλλά μέσα από έναν ευφυέστατο γύρο συζητήσεων, η Γιου Σουνφού αντιλαμβάνεται πως η τήρηση των θρησκευτικών αντιλήψεων είναι παράλογη και άτοπη και τελικά συνειδητοποιεί πως το να μεγαλύνει κανείς τον Θεό έρχεται πρώτο στην πίστη και ότι πρέπει κανείς να φυλάει τον «ναό» της καρδιάς για τον Θεό. Έτσι, επιλέγει να αναζητήσει και να διερευνήσει την αληθινή οδό από μόνη της ...

Σχετικές προτάσεις:  Ευαγγέλιο
                              
                                                               

Τετάρτη, Μαρτίου 13, 2019

Βιβλίο: Λουκ., Κεφάλαιο: 12



1. Εν τω μεταξύ αφού συνηθροίσθησαν αι μυριάδες του όχλου, ώστε κατεπάτουν αλλήλους, ήρχισε να λέγη προς τους μαθητάς αυτού πρώτον· Προσέχετε εις εαυτούς από της ζύμης των Φαρισαίων, ήτις είναι υπόκρισις. 

2. Αλλά δεν είναι ουδέν κεκαλυμμένον, το οποίον δεν θέλει ανακαλυφθή, και κρυπτόν, το οποίον δεν θέλει γνωρισθή· 
3. όθεν όσα είπετε εν τω σκότει εν τω φωτί θέλουσιν ακουσθή, και ό,τι ελαλήσατε προς το ωτίον εν τοις ταμείοις θέλει κηρυχθή επί των δωμάτων. 
4. Λέγω δε προς εσάς τους φίλους μου· Μη φοβηθήτε από των αποκτεινόντων το σώμα και μετά ταύτα μη δυναμένων περισσότερόν τι να πράξωσι. 
5. Θέλω δε σας δείξει ποίον να φοβηθήτε· Φοβήθητε εκείνον, όστις αφού αποκτείνη, έχει εξουσίαν να ρίψη εις την γέενναν· ναι, σας λέγω, τούτον φοβήθητε. 
6. Δεν πωλούνται πέντε στρουθία διά δύο ασσάρια; και εν εξ αυτών δεν είναι λελησμονημένον ενώπιον του Θεού· 
7. αλλά και αι τρίχες της κεφαλής υμών είναι πάσαι ηριθμημέναι. Μη φοβείσθε λοιπόν· από πολλών στρουθίων διαφέρετε. 
8. Σας λέγω δέ· Πας όστις με ομολογήση έμπροσθεν των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει ομολογήσει αυτόν έμπροσθεν των αγγέλων του Θεού· 
9. όστις δε με αρνηθή ενώπιον των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει αρνηθή αυτόν ενώπιον των αγγέλων του Θεού. 
10. Και πας όστις θέλει ειπεί λόγον κατά του Υιού του ανθρώπου, θέλει συγχωρηθή εις αυτόν· όστις όμως βλασφημήση κατά του Αγίου Πνεύματος, εις αυτόν δεν θέλει συγχωρηθή. 
11. Όταν δε σας φέρωσιν εις τας συναγωγάς και τας αρχάς και τας εξουσίας, μη μεριμνάτε πως ή τι να απολογηθήτε, ή τι να είπητε· 
12. διότι το Άγιον Πνεύμα θέλει σας διδάξει εν αυτή τη ώρα τι πρέπει να είπητε. 
13. Είπε δε τις προς αυτόν εκ του όχλου· Διδάσκαλε, ειπέ προς τον αδελφόν μου να μοιρασθή μετ' εμού την κληρονομίαν. 
14. Ο δε είπε προς αυτόν· Άνθρωπε, τις με κατέστησε δικαστήν ή μεριστήν εφ' υμάς; 
15. Και είπε προς αυτούς· Προσέχετε και φυλάττεσθε από της πλεονεξίας· διότι εάν τις έχη περισσά, η ζωή αυτού δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων αυτού. 
16. Είπε δε προς αυτούς παραβολήν, λέγων· Ανθρώπου τινός πλουσίου ηυτύχησαν τα χωράφια· 
17. Και διελογίζετο εν εαυτώ λέγων· Τι να κάμω, διότι δεν έχω που να συνάξω τους καρπούς μου; 
18. Και είπε· Τούτο θέλω κάμει· θέλω χαλάσει τας αποθήκας μου και θέλω οικοδομήσει μεγαλητέρας και συνάξει εκεί πάντα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου, 
19. και θέλω ειπεί προς την ψυχήν μου· Ψυχή, έχεις πολλά αγαθά εναποτεταμιευμένα δι' έτη πολλά· αναπαύου, φάγε, πίε, ευφραίνου. 
20. Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· Άφρον, ταύτην την νύκτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από σού· όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι; 
21. Ούτω θέλει είσθαι όστις θησαυρίζει εις εαυτόν και δεν πλουτεί εις Θεόν. 
22. Είπε δε προς τους μαθητάς αυτού· Διά τούτο λέγω προς εσάς, Μη μεριμνάτε διά την ζωήν σας, τι να φάγητε, μηδέ διά το σώμα, τι να ενδυθήτε. 
23. Η ζωή είναι τιμιώτερον της τροφής και το σώμα του ενδύματος. 
24. Παρατηρήσατε τους κόρακας, ότι δεν σπείρουσιν ουδέ θερίζουσιν, οίτινες δεν έχουσι ταμείον ουδέ αποθήκην, και ο Θεός τρέφει αυτούς· πόσω μάλλον σεις διαφέρετε των πτηνών. 
25. Και τις εξ υμών μεριμνών δύναται να προσθέση εις το ανάστημα αυτού μίαν πήχυν; 
26. Εάν λοιπόν ουδέ το ελάχιστον δύνασθε, τι μεριμνάτε περί των λοιπών; 
27. Παρατηρήσατε τα κρίνα πως αυξάνουσι· δεν κοπιάζουσιν ουδέ κλώθουσι· σας λέγω όμως, ουδέ ο Σολομών εν πάση τη δόξη αυτού ενεδύθη ως εν τούτων. 
28. Αλλ' εάν τον χόρτον, όστις σήμερον είναι εν τω αγρώ και αύριον ρίπτεται εις κλίβανον, ο Θεός ενδύη ούτω, πόσω μάλλον εσάς, ολιγόπιστοι. 
29. Και σεις μη ζητείτε τι να φάγητε ή τι να πίητε, και μη ήσθε μετέωροι· 
30. διότι ταύτα πάντα ζητούσι τα έθνη του κόσμου· υμών δε ο Πατήρ εξεύρει ότι έχετε χρείαν τούτων· 
31. πλην ζητείτε την βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή. 
32. Μη φοβού, μικρόν ποίμνιον· διότι ο Πατήρ σας ηυδόκησε να σας δώση την βασιλείαν. 
33. Πωλήσατε τα υπάρχοντά σας και δότε ελεημοσύνην. Κάμετε εις εαυτούς βαλάντια τα οποία δεν παλαιούνται, θησαυρόν εν τοις ουρανοίς όστις δεν εκλείπει, όπου κλέπτης δεν πλησιάζει ουδέ ο σκώληξ διαφθείρει· 
34. διότι όπου είναι ο θησαυρός σας, εκεί θέλει είσθαι και η καρδία σας. 
35. Ας ήναι αι οσφύες σας περιεζωσμέναι και οι λύχνοι καιόμενοι· 
36. και σεις όμοιοι με ανθρώπους, οίτινες προσμένουσι τον κύριον αυτών, πότε θέλει επιστρέψει εκ των γάμων, διά να ανοίξωσιν ευθύς εις αυτόν όταν έλθη και κρούση. 
37. Μακάριοι οι δούλοι εκείνοι, τους οποίους ελθών ο κύριος θέλει ευρεί αγρυπνούντας. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει περιζωσθή και καθίσει αυτούς εις την τράπεζαν, και ελθών εις το μέσον θέλει υπηρετήσει αυτούς. 
38. Και εάν έλθη εν τη δευτέρα φυλακή και εν τη τρίτη φυλακή έλθη και εύρη ούτω, μακάριοι είναι οι δούλοι εκείνοι. 
39. Τούτο δε γινώσκετε, ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης ποίαν ώραν ο κλέπτης έρχεται, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή ο οίκος αυτού. 
40. Και σεις λοιπόν γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου. 
41. Είπε δε προς αυτόν ο Πέτρος· Κύριε, προς ημάς λέγεις την παραβολήν ταύτην ή και προς πάντας; 
42. Και ο Κύριος είπε· Τις λοιπόν είναι ο πιστός οικονόμος και φρόνιμος, τον οποίον θέλει καταστήσει ο κύριος αυτού επί των υπηρετών αυτού, διά να δίδη εν καιρώ την διωρισμένην τροφήν; 
43. Μακάριος ο δούλος εκείνος, τον οποίον ελθών ο κύριος αυτού θέλει ευρεί πράττοντα ούτως. 
44. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει καταστήσει αυτόν επί πάντων των υπαρχόντων αυτού. 
45. Εάν δε είπη ο δούλος εκείνος εν τη καρδία αυτού, Βραδύνει να έλθη ο κύριός μου· και αρχίση να δέρη τους δούλους και τας δούλας, και να τρώγη και να πίνη και να μεθύη, 
46. θέλει ελθεί ο κύριος του δούλου εκείνου, καθ' ην ημέραν δεν προσμένει και καθ' ην ώραν δεν εξεύρει, και θέλει αποχωρίσει αυτόν, και το μέρος αυτού θέλει θέσει μετά των απίστων. 
47. Εκείνος δε ο δούλος, όστις γνωρίσας το θέλημα του κυρίου αυτού δεν ητοίμασεν ουδέ έκαμε κατά το θέλημα αυτού, θέλει δαρθή πολύ· 
48. όστις όμως μη γνωρίσας έπραξεν άξια δαρμών, θέλει δαρθή ολίγον· εις πάντα δε, εις τον οποίον εδόθη πολύ, πολύ θέλει ζητηθή παρ' αυτού, και εις όντινα ενεπιστεύθη πολύ, περισσότερον θέλουσιν απαιτήσει παρ' αυτού. 
49. Πυρ ήλθον να βάλω εις την γην, και τι θέλω, εάν ήδη ανήφθη; 
50. Βάπτισμα δε έχω να βαπτισθώ, και πως στενοχωρούμαι εωσού εκτελεσθή. 

Σχετικές συμβουλές:  Δεύτερη εμφάνιση

Τρίτη, Μαρτίου 12, 2019

Χριστιανικές Ταινίες «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 2 - Πώς να κατανοήσεις τον ενσαρκωμένο Θεό


Θρησκευτική ταινία «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 2 - Πώς να κατανοήσεις τον ενσαρκωμένο Θεό 
 Κατά τις έσχατες ημέρες, ο Θεός έχει ενσαρκωθεί για να εκτελέσει έργο για να σώσει τον άνθρωπο. Αλλά επειδή δεν κατανοούμε την αλήθεια της ενσάρκωσης, εξομοιώνουμε τον ενσαρκωμένο Θεό με έναν συνηθισμένο άνθρωπο, δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε τη φωνή του Θεού και γνωρίζουμε ακόμη λιγότερο πώς να καλωσορίσουμε τον Κύριο — σε σημείο που είμαστε μάλιστα ικανοί να ακολουθήσουμε τον θρησκευτικό κόσμο και τις κυβερνώσες δυνάμεις για να αψηφήσουμε και να καταδικάσουμε τον Θεό — η κατάσταση δεν διαφέρει καθόλου από όταν ο Θεός ενσαρκώθηκε ως ο Κύριος Ιησούς για να εκτελέσει το έργο της Εποχής της Χάριτος. Φαίνεται, επομένως, ότι η κατανόηση της αλήθειας της ενσάρκωσης είναι το κλειδί για να γνωρίσουμε τον Θεό. Οπότε, τι είναι ακριβώς η ενσάρκωση; Ποια είναι η ουσία της ενσάρκωσης;

 Μάθετε περισσότερα:
                                  Βασιλεία των Ουρανών

Δευτέρα, Μαρτίου 11, 2019

Ομιλία του Θεού «Υπάρχει η Αγία Τριάδα;» Μέρος δεύτερο


Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Αυτή η έννοια του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος είναι η πιο παράλογη! Αυτό τέμνει τον Θεό και Τον χωρίζει σε τρία πρόσωπα, καθένα με υπόσταση και Πνεύμα· τότε πώς μπορεί Εκείνος να είναι ένα μόνο Πνεύμα και ένας Θεός; Πείτε Μου, οι ουρανοί και η γη και όλα όσα υπάρχουν μέσα σε αυτά δημιουργήθηκαν από τον Πατέρα, τον Υιό ή το Άγιο Πνεύμα; Κάποιοι λένε ότι τα δημιούργησαν όλοι μαζί. Τότε ποιος λύτρωσε την ανθρωπότητα; Ήταν το Άγιο Πνεύμα, ο Υιός ή ο Πατέρας; Κάποιοι λένε ότι ήταν ο Υιός ο οποίος λύτρωσε την ανθρωπότητα. Τότε ποιος είναι ο Υιός στην ουσία; Δεν είναι η ενσάρκωση του Πνεύματος του Θεού; Η ενσάρκωση αποκαλεί τον Θεό στον ουρανό Πατέρα, από την οπτική ενός δημιουργημένου ανθρώπου. Δεν γνωρίζεις ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από τη σύλληψη μέσω του Αγίου Πνεύματος; Μέσα Του ενυπάρχει το Άγιο Πνεύμα· ό,τι κι αν λες, είναι ακόμα ένα με τον Θεό στον ουρανό, επειδή είναι η ενσάρκωση του Πνεύματος του Θεού. Αυτή η ιδέα του Υιού είναι απλά αναληθής. Μόνο ένα Πνεύμα εκτελεί όλο το έργο· μόνο ο ίδιος ο Θεός, δηλαδή, το Πνεύμα του Θεού εκτελεί το έργο Του».

Κυριακή, Μαρτίου 10, 2019

Αγγλικά τραγούδια | Εκείνοι που ειλικρινά αγαπούν τον Θεό είναι όλοι ειλικρινείς άνθρωποι


Ύμνος Εκείνοι που ειλικρινά αγαπούν τον Θεό είναι όλοι ειλικρινείς άνθρωποι 
Αγνοί και ειλικρινείς, σαν παιδί αθώο, λαμπεροί και γεμάτοι νεανική ενέργεια, είναι σαν άγγελοι που έρχονται στον κόσμο. Χωρίς δόλο, μόνο με ανοιχτές καρδιές, είναι αξιοπρεπείς. Δίνουν την καρδιά τους στον Θεό και κερδίζουν την εμπιστοσύνη Του. Είναι οι ειλικρινείς άνθρωποι τους οποίους ο Θεός αγαπά. Αφήνοντας τον λόγο του Θεού να μας οδηγεί κάθε μέρα, είμαστε ευλογημένοι και το Άγιο Πνεύμα μας οδηγεί. Δεχόμαστε τον έλεγχο του Θεού, ζούμε ενώπιόν Του. Το να αγαπάς τον Θεό αληθινά είναι χαρά. Η βασιλεία του Χριστού είναι παράδεισος για τους ειλικρινείς ανθρώπους. Και είναι το όμορφο σπίτι τους. Αυτοί που αγαπούν την αλήθεια έχουν όλοι ειλικρινή καρδιά. Χαιρόμαστε να κάνουμε πράξη την αλήθεια. Υπακούοντας τον Θεό η καρδιά μας είναι ήσυχη. Σεβόμαστε τον Θεό και αποφεύγουμε το κακό, ζούμε με τον λόγο του Θεού. Ζώντας με τον λόγο του Θεού έχουμε απελευθερωθεί. Το να αγαπάς τον Θεό σημαίνει να είσαι απόλυτα ευτυχής. Αφήνοντας τον λόγο του Θεού να μας οδηγεί κάθε μέρα, είμαστε ευλογημένοι και το Άγιο Πνεύμα μας οδηγεί. Δεχόμαστε τον έλεγχο του Θεού, ζούμε ενώπιόν Του. Το να αγαπάς τον Θεό αληθινά είναι χαρά. Η βασιλεία του Χριστού είναι παράδεισος για τους ειλικρινείς ανθρώπους. Και είναι το όμορφο σπίτι τους. Η αγάπη στον Θεό φέρνει ηρεμία κι ευχαρίστηση. Η αγάπη στον Θεό φέρνει ηρεμία κι ευχαρίστηση. Μόνο ο Θεός και η αλήθεια βρίσκονται στην καρδιά μας. Ο λόγος του Θεού έχει γίνει ολόκληρη η ζωή μας. Αφήνοντας τον λόγο του Θεού να μας οδηγεί κάθε μέρα, είμαστε ευλογημένοι και το Άγιο Πνεύμα μας οδηγεί. Δεχόμαστε τον έλεγχο του Θεού, ζούμε ενώπιόν Του. Το να αγαπάς τον Θεό αληθινά είναι χαρά. Η βασιλεία του Χριστού είναι παράδεισος για τους ειλικρινείς ανθρώπους. Και είναι το όμορφο σπίτι τους. από το βιβλίο «Ακολουθήστε τον Αμνό και τραγουδήστε νέα

Σάββατο, Μαρτίου 09, 2019

Χριστιανικές Ταινίες «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 4 - Γιατί ο Θεός ενσαρκώνεται δύο φορές για να σώσει την ανθρωπότητα;


χριστιανικά βίντεο «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 4 - Γιατί ο Θεός ενσαρκώνεται δύο φορές για να σώσει την ανθρωπότητα; 
 Την Εποχή της Χάριτος, ο ενσαρκωμένος Θεός καρφώθηκε στον σταυρό, παίρνοντας πάνω Του τις αμαρτίες του ανθρώπου και ολοκληρώνοντας το έργο της λύτρωσης της ανθρωπότητας. Κατά τις έσχατες ημέρες, ο Θεός έχει ενσαρκωθεί για ακόμα μία φορά για να εκφράσει την αλήθεια και να εξαγνίσει και να σώσει ολοκληρωτικά τον άνθρωπο. Οπότε, γιατί χρειάζεται να ενσαρκωθεί δύο φορές ο Θεός για να εκτελέσει το έργο της σωτηρίας του ανθρώπου; Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Η πρώτη ενσάρκωση έγινε για να λυτρώσει τον άνθρωπο από την αμαρτία μέσω της σάρκας του Ιησού, δηλαδή, Αυτός έσωσε τον άνθρωπο από τον σταυρό, αλλά η διεφθαρμένη σατανική διάθεση παρέμενε ακόμα μέσα στον άνθρωπο. Η δεύτερη ενσάρκωση δεν πρέπει πλέον να χρησιμεύει ως προσφορά περί αμαρτίας, αλλά για να σώζει πλήρως όσους λυτρώθηκαν από την αμαρτία. Αυτό γίνεται έτσι ώστε όσοι συγχωρούνται να μπορούν να απελευθερωθούν από τις αμαρτίες τους και να εξαγνιστούν πλήρως και να επιτύχουν αλλαγή της διάθεσής τους, σπάζοντας έτσι τα δεσμά της επιρροής του σκότους του Σατανά και επιστρέφοντας ενώπιον του θρόνου του Θεού. Μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί ο άνθρωπος να αγιοποιηθεί πλήρως. [...] Η δεύτερη ενσάρκωση αρκεί για να απαλλαγεί ο άνθρωπος από τις αμαρτίες του και να εξαγνιστεί πλήρως. Ως εκ τούτου, η δεύτερη ενσάρκωση θα φέρει εις πέρας όλο το έργο του Θεού στη σάρκα και θα ολοκληρώσει τη σημασία της ενσάρκωσης του Θεού» (Ο Λόγος Ενσαρκώνεται).

Παρασκευή, Μαρτίου 08, 2019

Ομιλία του Θεού «Υπάρχει η Αγία Τριάδα;» Μέρος πρώτο


Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Αυτή η έννοια του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος είναι η πιο παράλογη! Αυτό τέμνει τον Θεό και Τον χωρίζει σε τρία πρόσωπα, καθένα με υπόσταση και Πνεύμα· τότε πώς μπορεί Εκείνος να είναι ένα μόνο Πνεύμα και ένας Θεός; Πείτε Μου, οι ουρανοί και η γη και όλα όσα υπάρχουν μέσα σε αυτά δημιουργήθηκαν από τον Πατέρα, τον Υιό ή το Άγιο Πνεύμα; Κάποιοι λένε ότι τα δημιούργησαν όλοι μαζί. Τότε ποιος λύτρωσε την ανθρωπότητα; Ήταν το Άγιο Πνεύμα, ο Υιός ή ο Πατέρας; Κάποιοι λένε ότι ήταν ο Υιός ο οποίος λύτρωσε την ανθρωπότητα. Τότε ποιος είναι ο Υιός στην ουσία; Δεν είναι η ενσάρκωση του Πνεύματος του Θεού; Η ενσάρκωση αποκαλεί τον Θεό στον ουρανό Πατέρα, από την οπτική ενός δημιουργημένου ανθρώπου. Δεν γνωρίζεις ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από τη σύλληψη μέσω του Αγίου Πνεύματος; Μέσα Του ενυπάρχει το Άγιο Πνεύμα· ό,τι κι αν λες, είναι ακόμα ένα με τον Θεό στον ουρανό, επειδή είναι η ενσάρκωση του Πνεύματος του Θεού. Αυτή η ιδέα του Υιού είναι απλά αναληθής. Μόνο ένα Πνεύμα εκτελεί όλο το έργο· μόνο ο ίδιος ο Θεός, δηλαδή, το Πνεύμα του Θεού εκτελεί το έργο Του».