Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού - H Βασιλεία για πάντα

Σάββατο, Απριλίου 06, 2019

Τι γνωρίζεις περί πίστης;



Ο λόγος του Θεού | Τι γνωρίζεις περί πίστης; 

 Ο Παντοδύναμος Θεός λέει, «Γι’ αυτό λέω ότι ο άνθρωπος πιστεύει σ’ Εμένα, γιατί δίνω μεγάλη χάρη και γιατί έχει πάρα πολλά να κερδίσει. Οι Ιουδαίοι πίστευαν σ’ Εμένα για τη χάρη Μου, και Με ακολουθούσαν όπου κι αν πήγαινα. Οι αδαείς αυτοί άνθρωποι με την περιορισμένη γνώση και εμπειρία ήθελαν μόνο να δουν τα σημεία και τα τέρατα που έκανα. Με θεωρούσαν τον αρχηγό του οίκου των Ιουδαίων που μπορούσε να πραγματοποιήσει τα πιο αξιοσημείωτα θαύματα. Γι’ αυτό, όταν εξόρκιζα δαίμονες απ’ τους ανθρώπους, μιλούσαν μεταξύ τους με μεγάλη σύγχυση, λέγοντας ότι είμαι ο Ηλίας, ότι είμαι ο Μωυσής, ότι είμαι ο αρχαιότερος όλων των προφητών, ότι είμαι ο καλύτερος απ’ όλους τους γιατρούς. Πέρα από Εμένα που δήλωνα ότι είμαι η ζωή, η οδός και η αλήθεια, κανείς δεν μπορούσε να γνωρίζει το είναι Μου ή την ταυτότητά Μου. Εκτός από Εμένα που έλεγα ότι ο ουρανός είναι το μέρος όπου ζει ο Πατέρας Μου, κανείς δεν γνώριζε ότι είμαι ο Υιός του Θεού, και ο Θεός Αυτοπροσώπως. Εκτός από Εμένα που έλεγα ότι θα φέρω τη λύτρωση σε όλη την ανθρωπότητα και θα προσφέρω λύτρα γι’ Αυτήν, κανείς δεν ήξερε ότι είμαι ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας. Οι άνθρωποι Με γνώριζαν μόνο ως έναν φιλεύσπλαχνο και συμπονετικό άνθρωπο. Και εκτός από Εμένα που μπορούσα να εξηγήσω τα πάντα για Εμένα, κανείς δεν Με γνώριζε, και κανείς δεν πίστευε ότι είμαι ο Υιός του ζώντος Θεού. Ο άνθρωπος έχει μόνο τέτοια πίστη σ’ Εμένα και Με κοροϊδεύει με τον τρόπο αυτό. Πώς μπορεί ο άνθρωπος να καταθέσει μαρτυρία για Εμένα όταν έχει τέτοια άποψη για Εμένα; ».

Παρασκευή, Απριλίου 05, 2019

Ό,τι κι αν κάνει ο Θεός, τελικός στόχος Του είναι η σωτηρία





                                    Τραγούδια Χριστιανικά

  • Ό,τι κι αν κάνει ο Θεός, τελικός στόχος Του είναι η σωτηρία
  • Ο Θεός τελεί το έργο Του
  • στον καθένα.
  • Όπως κι αν το κάνει,
  • με όποια μορφή,
  • μ’ ό,τι φωνή κι αν μιλά,
  • έχει μονάχα έναν σκοπό:
  • το να σε σώσει,
  • το να σε σώσει.
  • I
  • Προτού σε σώσει,
  • θα σε κάνει ν’ αλλάξεις.
  • Πρέπει να υποφέρεις.
  • Πώς αλλιώς θα σωθείς;
  • Θα υποφέρεις πολύ.
  • Ολόγυρά σου θα δεις
  • τον Θεό να τοποθετεί το παν,
  • ή να σε κλαδεύει, να σε εκθέτει.
  • Εκεί θα δεις ποιος είσαι
  • εσύ πραγματικά.
  • Ο Θεός τελεί το έργο Του
  • στον καθένα.
  • Όπως κι αν το κάνει,
  • με όποια μορφή,
  • μ’ ό,τι φωνή κι αν μιλά,
  • έχει μονάχα έναν σκοπό:
  • το να σε σώσει,
  • το να σε σώσει.
  • II
  • Αν όταν σ’ αντιμετωπίζει
  • κι εγείρει ανθρώπους,
  • ανθρώπους και καταστάσεις,
  • ολόγυρά σου,
  • νιώθεις να σκιρτάς,
  • τότε θα ‘χεις ανάστημα
  • και τότε θα ‘χεις
  • εισέλθει στην αλήθεια.
  • Αν δεν τα νιώθεις,
  • σαν σε κλαδεύει
  • ούτε πόνο,
  • τότε είσαι νεκρωμένος.
  • Μα αν δεν ζητάς
  • το θέλημα του Θεού,
  • ούτε προσεύχεσαι,
  • τότε είσαι νεκρωμένος.
  • Ο Θεός τελεί το έργο Του
  • στον καθένα.
  • Όπως κι αν το κάνει,
  • με όποια μορφή,
  • μ’ ό,τι φωνή κι αν μιλά,
  • έχει μονάχα έναν σκοπό:
  • το να σε σώσει,
  • το να σε σώσει.
  •  
  • από το βιβλίο «Αρχεία των Συνομιλιών του Χριστού»

Σχετική σύσταση:    Πίστη στον Θεό


Πέμπτη, Απριλίου 04, 2019




Χριστιανική μουσική


  • Η σημασία της προσευχής
  • I
  • Η προσευχή είν' απ' τους τρόπους
  • που ο άνθρωπος
  • συνεργάζεται με τον Θεό,
  • το Πνεύμα να επικαλεστεί
  • κι απ' τον Θεό να αγγιχτεί.
  • Όσο προσεύχεστε,
  • τόσο θ' αγγίζεστε,
  • διαφωτισμένοι και αποφασιστικοί.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • Όσο προσεύχεστε,
  • τόσο θ' αγγίζεστε,
  • διαφωτισμένοι και αποφασιστικοί.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • II
  • Όσοι δεν προσεύχονται,
  • νεκροί είναι χωρίς πνεύμα.
  • Απ' τον Θεό δεν αγγίζονται,
  • το έργο Του δεν ακολουθούν.
  • Χωρίς προσευχή
  • χάνουν την πνευματική ζωή,
  • απ' τον Θεό απομακρύνoνται,
  • δε θα τους εγκρίνει.
  • Χωρίς προσευχή
  • χάνουν την πνευματική ζωή,
  • απ' τον Θεό απομακρύνoνται,
  • δε θα τους εγκρίνει.
  • III
  • Όσο προσεύχεστε,
  • τόσο θ' αγγίζεστε,
  • διαφωτισμένοι και αποφασιστικοί.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • Όσο προσεύχεστε,
  • τόσο θ' αγγίζεστε,
  • διαφωτισμένοι και αποφασιστικοί.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • Τέτοιοι άνθρωποι
  • μπορούν να γίνουν τέλειοι.
  • από το βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Παρακολουθήστε περισσότερα βίντεο :

                        Χριστιανικοί Ύμνοι

Τετάρτη, Απριλίου 03, 2019

Ελληνική ταινία «Θανάσιμη Άγνοια»Ποιον πρέπει να ακούσουμε για να καλωσορίσουμε την επιστροφή του Κυρίου;



 Ο Ζενγκ Μουέν εργάζεται στην κινεζική χριστιανική εκκλησία στις ΗΠΑ, πιστεύει πολλά χρόνια στον Κύριο, για τον οποίο εργάζεται πολλά χρόνια και δαπανά. Μια μέρα, δέχεται από τη θεία του τη μαρτυρία ότι ο Κύριος Ιησούς έχει επιστρέψει, για να εκφράσει την αλήθεια και να επιτελέσει το έργο της κρίσεως και του εξαγνισμού του ανθρώπου τις έσχατες ημέρες. Αυτά τα νέα τον ενθουσιάζουν. Αφού διαβάζει τον λόγο του Παντοδύναμου Θεού και βλέπει δει τις ταινίες και τα βίντεο της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού, η καρδιά του Ζενγκ Μουέν επιβεβαιώνει ότι ο λόγος του Παντοδύναμου Θεού είναι η αλήθεια και ότι ο Παντοδύναμος Θεός μπορεί κάλλιστα να είναι η επιστροφή του Κυρίου Ιησού. Έτσι, αρχίζει να ερευνά το έργο του Θεού τις έσχατες ημέρες με τις αδελφές και τους αδελφούς του. Όταν, όμως, το ανακαλύπτει αυτό ο πάστορας Μα, ο επικεφαλής της εκκλησίας του, προσπαθεί διαρκώς να παρέμβει και να σταματήσει τον Ζενγκ Μουέν. Δείχνει στον Ζενγκ Μουέν ένα προπαγανδιστικό βίντεο της κυβέρνησης του ΚΚΚ, το οποίο συκοφαντεί και καταδικάζει την Αστραπή της Ανατολής, στην προσπάθειά του να κάνει τον Ζενγκ Μουέν να εγκαταλείψει την έρευνά του για την αληθινή οδό. Αυτό το βίντεο τον φέρνει σε πλήρη σύγχυση: Μπορεί προφανώς να δει ότι ο λόγος του Παντοδύναμου Θεού είναι η αλήθεια και η φωνή του Θεού, οπότε γιατί οι πάστορες και οι πρεσβύτεροι του θρησκευτικού κόσμου καταδικάζουν τον Παντοδύναμο Θεό; Όχι μόνο αρνούνται οι ίδιοι να αναζητήσουν και να ερευνήσουν, προσπαθούν και να σταματήσουν τους άλλους από το να ασπαστούν την αληθινή οδό. Γιατί συμβαίνει αυτό; … Ο Ζενγκ Μουέν φοβάται μην εξαπατηθεί και πάρει λάθος μονοπάτι, αλλά επίσης φοβάται μη χάσει την ευκαιρία του να αρπαγεί. Εν μέσω αυτού του διλήμματος και αυτής της σύγχυσης, ο πάστορας Μα παρουσιάζει κι άλλη αρνητική προπαγάνδα από το ΚΚΚ και τον θρησκευτικό κόσμο, προκαλώντας περισσότερες αμφιβολίες στην καρδιά του Ζενγκ Μουέν. Αποφασίζει να ακούσει τον πάστορα Μα και να εγκαταλείψει την έρευνα για την αληθινή οδό. Αργότερα, έχοντας ακούσει τη μαρτυρία και τη συναναστροφή μαρτύρων της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού, ο Ζενγκ Μουέν καταλαβαίνει ότι, κατά την έρευνα για την αληθινή οδό, η βασικότερη αρχή είναι να καταλάβει κανείς αν μια οδός διαθέτει αλήθεια και αν εκφράζει τη φωνή του Θεού. Όποιος μπορεί να εκφράζει μεγάλο μέρος της αλήθειας πρέπει να είναι η εμφάνιση του Χριστού, γιατί κανένα μέλος της διεφθαρμένης ανθρωπότητας δεν θα μπορούσε ποτέ να εκφράσει την αλήθεια. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Αν δεν επικεντρωθεί κανείς στο να ακούσει τη φωνή του Θεού καθώς ερευνά την αληθινή οδό και, αντιθέτως, περιμένει την κάθοδο του Κυρίου Ιησού πάνω σε λευκά σύννεφα βασισμένος σε φαντασίες, ποτέ δεν θα μπορέσει να υποδεχτεί την εμφάνιση του Θεού. Ο Ζενγκ Μουέν επιτέλους καταλαβαίνει το μυστήριο των φρόνιμων παρθένων που άκουσαν τη φωνή του Θεού μέσω του Κυρίου Ιησού, αποφασίζει να πάψει να πιστεύει σε ψεύδη και παράλογες θεωρίες της κυβέρνησης του ΚΚΚ, των παστόρων και των πρεσβύτερων του θρησκευτικού κόσμου, και ξεφεύγει από τους περιορισμούς και τα δεσμά του θρησκευτικού πάστορα. Ο Ζενγκ Μουέν βιώνει βαθιά τη δυσκολία στην αναζήτηση για την αληθινή οδό. Αν κανείς δεν μπορεί να διακρίνει και να αναζητήσει την αλήθεια, αποκλείεται να ακούσει τη φωνή του Θεού και να αρπαγεί ενώπιον του θρόνου του Θεού. Αντιθέτως, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να εξαπατηθεί, να γίνει υποχείριο του Σατανά και να πεθάνει μέσα στα δίχτυα του Σατανά, γεγονός που εκπληρώνει πλήρως τα λόγια της Βίβλου: «Ο λαός μου ηφανίσθη δι' έλλειψιν γνώσεως» (Ωσηέ 4:6). «Οι δε άφρονες αποθνήσκουσι δι' έλλειψιν φρενών» (Παροιμίαι 10:21).

Τρίτη, Απριλίου 02, 2019

Greek Christian Movie «Η εκκλησία της τριπλής αυτενέργειας είναι η ομπρέλα μου»Οι δειλοί δεν μπορούν να εισέλθουν στη βασιλεία των ουρανών




 Ελληνική ταινία 2019 «Η εκκλησία της τριπλής αυτενέργειας είναι η ομπρέλα μου» Οι δειλοί δεν μπορούν να εισέλθουν στη βασιλεία των ουρανών 

 Μια φορά, η κυβέρνηση του Κομμουνιστικού Κόμματος συνέλαβε πολλούς χριστιανούς της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού από μια συγκεκριμένη τοποθεσία αργά τη νύχτα. Αυτό το θέμα προκάλεσε μεγάλη φασαρία σε τοπικό επίπεδο. Πυροδότησε συζητήσεις μεταξύ των μελών της Εκκλησίας της Τριπλής Αυτενέργειας. Κάποιοι άνθρωποι πίστευαν ότι η Αστραπή της Ανατολής έχει υποστεί τη βίαιη καταστολή και δίωξη της κινεζικής κομμουνιστικής κυβέρνησης.

Βιβλίο: Ιώβ, Κεφάλαιο: 1




1. Άνθρωπος τις ήτο εν τη γη της Αυσίτιδος ονομαζόμενος Ιώβ· και ο άνθρωπος ούτος ήτο άμεμπτος και ευθύς και φοβούμενος τον Θεόν και απεχόμενος από κακού. 
2. Και εγεννήθησαν εις αυτόν επτά υιοί και τρεις θυγατέρες. 
3. Και ήσαν τα κτήνη αυτού επτακισχίλια πρόβατα και τρισχίλιαι κάμηλοι και πεντακόσια ζεύγη βοών και πεντακόσιαι όνοι και πλήθος πολύ υπηρετών· και ήτο ο άνθρωπος εκείνος ο μεγαλήτερος πάντων των κατοίκων της Ανατολής. 
4. Και υπήγαινον οι υιοί αυτού και έκαμνον συμπόσια εν ταις οικίαις αυτών, έκαστος κατά την ημέραν αυτού, και έστελλον και προσεκάλουν τας τρεις αδελφάς αυτών διά να τρώγωσι και να πίνωσι μετ' αυτών. 
5. Και ότε ετελείονον αι ημέραι του συμποσίου, έστελλεν ο Ιώβ και ηγίαζεν αυτούς, και εξεγειρόμενος πρωΐ προσέφερεν ολοκαυτώματα κατά τον αριθμόν πάντων αυτών· διότι έλεγεν ο Ιώβ, Μήπως οι υιοί μου ημάρτησαν και εβλασφήμησαν τον Θεόν εν τη καρδία αυτών. Ούτως έκαμνεν ο Ιώβ, πάντοτε. 
6. Ημέραν δε τινά ήλθον οι υιοί του Θεού διά να παρασταθώσιν ενώπιον του Κυρίου, και μεταξύ αυτών ήλθε και ο Σατανάς. 
7. Και είπεν ο Κύριος προς τον Σατανάν, Πόθεν έρχεσαι; Και ο Σατανάς απεκρίθη προς τον Κύριον και είπε, Περιελθών την γην και εμπεριπατήσας εν αυτή πάρειμι. 
8. Και είπεν ο Κύριος προς τον Σατανάν, Έβαλες τον νούν σου επί τον δούλον μου Ιώβ, ότι δεν υπάρχει όμοιος αυτού εν τη γη, άνθρωπος άμεμπτος και ευθύς, φοβούμενος τον Θεόν και απεχόμενος από κακού; 
9. Και απεκρίθη ο Σατανάς προς τον Κύριον και είπε, Μήπως δωρεάν φοβείται ο Ιώβ τον Θεόν; 
10. δεν περιέφραξας κυκλόθεν αυτόν και την οικίαν αυτού και πάντα όσα έχει; τα έργα των χειρών αυτού ευλόγησας, και τα κτήνη αυτού επληθύνθησαν επί της γής· 
11. πλην τώρα έκτεινον την χείρα σου και έγγισον πάντα όσα έχει, διά να ίδης εάν δεν σε βλασφημήση κατά πρόσωπον. 
12. Και είπεν ο Κύριος προς τον Σατανάν, Ιδού, εις την χείρα σου πάντα όσα έχει· μόνον επ' αυτόν μη επιβάλης την χείρα σου. Και εξήλθεν ο Σατανάς απ' έμπροσθεν του Κυρίου. 
13. Ημέραν δε τινά οι υιοί αυτού και αι θυγατέρες αυτού έτρωγον και έπινον οίνον εν τη οικία του αδελφού αυτών του πρωτοτόκου. 
14. Και ήλθε μηνυτής προς τον Ιώβ και είπεν, Οι βόες ηροτρίαζον και αι όνοι έβοσκον πλησίον αυτών· 
15. και επέπεσαν οι Σαβαίοι και ήρπασαν αυτά· και τους δούλους επάταξαν εν στόματι μαχαίρας· και εγώ μόνος διεσώθην διά να σοι απαγγείλω. 
16. Ενώ ούτος έτι ελάλει, ήλθε και άλλος και είπε, Πυρ Θεού έπεσεν εξ ουρανού και έκαυσε τα πρόβατα και τους δούλους και κατέφαγεν αυτούς· και εγώ μόνος διεσώθην διά να σοι απαγγείλω. 
17. Ενώ ούτος έτι ελάλει, ήλθε και άλλος και είπεν, Οι Χαλδαίοι έκαμον τρεις λόχους και εφώρμησαν εις τας καμήλους και ήρπασαν αυτάς· και τους δούλους επάταξαν εν στόματι μαχαίρας· και εγώ μόνος διεσώθην διά να σοι απαγγείλω. 
18. Ενώ ούτος έτι ελάλει, ήλθε και άλλος και είπεν, Οι υιοί σου και αι θυγατέρες σου έτρωγον και έπινον οίνον εν τη οικία του αδελφού αυτών του πρωτοτόκου· 
19. και ιδού, ήλθε μέγας άνεμος εκ του πέραν της ερήμου και προσέβαλε τας τέσσαρας γωνίας του οίκου και έπεσεν επί τα παιδία, και απέθανον· και εγώ μόνος διεσώθην διά να σοι απαγγείλω. 
20. Τότε σηκωθείς ο Ιώβ διέσχισε το επένδυμα αυτού και εξύρισε την κεφαλήν αυτού και έπεσεν επί την γην και προσεκύνησε, 
21. και είπε, Γυμνός εξήλθον εκ κοιλίας μητρός μου και γυμνός θέλω επιστρέψει εκεί· ο Κύριος έδωκε και ο Κύριος αφήρεσεν· είη το όνομα Κυρίου ευλογημένον. 
22. Εν πάσι τούτοις δεν ημάρτησεν ο Ιώβ και δεν έδωκεν αφροσύνην εις τον Θεόν

Διαβάστε περισσότερα:  Αγία Γραφή  
      
                                   Το όνομα τού Θεού

Κυριακή, Μαρτίου 31, 2019

Σχετικά με τη Βίβλο (4)




Σχετικά με τη Βίβλο (4)

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η κατανόηση και η ερμηνεία της Βίβλου ισοδυναμεί με την ανακάλυψη της αληθινής οδού — στην πραγματικότητα, όμως, είναι όντως τόσο απλό; Κανείς δεν γνωρίζει την πραγματικότητα της Βίβλου: ότι δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ιστορικό αρχείο του έργου του Θεού και μια απόδειξη των δύο προηγούμενων σταδίων του έργου του Θεού και δεν σε βοηθά να κατανοήσεις καθόλου τους στόχους του έργου του Θεού. Όλοι όσοι έχουν διαβάσει τη Βίβλο γνωρίζουν ότι καταγράφει τα δύο στάδια του έργου του Θεού κατά τη διάρκεια της Εποχής του Νόμου και της Εποχής της Χάριτος. Η Παλαιά Διαθήκη εξιστορεί την ιστορία του Ισραήλ και το έργο του Ιεχωβά από τη στιγμή της δημιουργίας μέχρι το πέρας της Εποχής του Νόμου. Η Καινή Διαθήκη καταγράφει το έργο του Ιησού επί γης, το οποίο εμπεριέχεται στα Τέσσερα Ευαγγέλια, καθώς και το έργο του Παύλου. Δεν αποτελούν αυτά ιστορικά αρχεία; Η αναφορά των γεγονότων του παρελθόντος σήμερα τα καθιστά ιστορία και ανεξάρτητα από το πόσο αληθινά ή πραγματικά μπορεί να είναι, εξακολουθούν να αποτελούν ιστορία — και η ιστορία δεν μπορεί να αφορά το παρόν. Διότι ο Θεός δεν αναπολεί την ιστορία! Συνεπώς, αν κατανοείς μόνο τη Βίβλο και δεν κατανοείς τίποτα από το έργο που ο Θεός προτίθεται να επιτελέσει την σήμερον ημέρα και αν πιστεύεις στον Θεό αλλά δεν αναζητάς το έργο του Αγίου Πνεύματος, τότε δεν κατανοείς τι σημαίνει να αναζητάς τον Θεό. Εάν διαβάζεις τη Βίβλο για να μελετήσεις την ιστορία του Ισραήλ, να διερευνήσεις την ιστορία της δημιουργίας του Θεού όλων των επουράνιων και της γης, τότε δεν πιστεύεις στον Θεό. Αλλά σήμερα, από τη στιγμή που πιστεύεις στον Θεό και επιδιώκεις τη ζωή, αφού επιδιώκεις τη γνώση του Θεού και δεν επιδιώκεις νεκρές λέξεις και δόγματα ή την κατανόηση της ιστορίας, πρέπει να αναζητήσεις το σημερινό θέλημα του Θεού και να αναζητήσεις την καθοδήγηση του έργου του Αγίου Πνεύματος. Εάν ήσουν αρχαιολόγος, θα μπορούσες να διαβάσεις τη Βίβλο — αλλά δεν είσαι, είσαι ένας από εκείνους που πιστεύουν στον Θεό και καλά θα κάνεις να αναζητήσεις το σημερινό θέλημα του Θεού. Με την ανάγνωση της Βίβλου, το πολύ-πολύ να κατανοήσεις λίγο από την ιστορία του Ισραήλ, να μάθεις για τη ζωή του Αβραάμ, του Δαβίδ και του Μωυσή, να μάθεις πώς είχαν φόβο Ιεχωβά, πώς ο Ιεχωβά έκαιγε όσους αντιτάσσονταν σε Αυτόν και πώς μιλούσε στους ανθρώπους εκείνης της εποχής. Θα ανακαλύψεις μόνο το έργο του Θεού στο παρελθόν. Τα αρχεία της Βίβλου αναφέρονται στον τρόπο με τον οποίο οι πρώτοι άνθρωποι του Ισραήλ είχαν φόβο Θεού και ζούσαν υπό την καθοδήγηση του Ιεχωβά. Επειδή οι Ισραηλίτες ήταν ο εκλεκτός λαός του Θεού, στην Παλαιά Διαθήκη μπορείς να δεις την αφοσίωση όλων των ανθρώπων του Ισραήλ στον Ιεχωβά, πώς όλοι όσοι υπάκουαν στον Ιεχωβά απολάμβαναν της φροντίδας και της ευλογίας Του, μπορείς να μάθεις ότι όταν ο Θεός εργάστηκε στο Ισραήλ ήταν γεμάτος έλεος και αγάπη, καθώς επίσης ότι διέθετε πύρινες φλόγες, και ότι όλοι οι Ισραηλίτες, από τους πιο ταπεινούς μέχρι τους πιο ισχυρούς, είχαν φόβο Ιεχωβά και έτσι όλη η χώρα ήταν ευλογημένη από τον Θεό. Αυτή είναι η ιστορία του Ισραήλ που καταγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη.
Η Βίβλος είναι η ιστορική καταγραφή του έργου του Θεού στο Ισραήλ και καταγράφει πολλές από τις προφητείες των αρχαίων προφητών καθώς και κάποιες από τις ομιλίες του Ιεχωβά στο έργο Του εκείνον τον καιρό. Συνεπώς, όλοι θεωρούν το βιβλίο αυτό ως άγιο (διότι ο Θεός είναι άγιος και μεγάλος). Φυσικά, αυτό όλο απέρρεε από τον σεβασμό τους προς τον Ιεχωβά και την λατρεία τους στον Θεό. Οι άνθρωποι αναφέρονται σε αυτό το βιβλίο μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο γιατί τα πλάσματα του Θεού λατρεύουν τον Δημιουργό τους, ενώ υπάρχουν ακόμη και εκείνοι που το αποκαλούν θεϊκό βιβλίο. Στην πραγματικότητα, είναι απλώς μια ανθρώπινη καταγραφή. Δεν ονομάστηκε προσωπικά από τον Ιεχωβά, ούτε ο Ιεχωβά καθοδήγησε προσωπικά τη δημιουργία του. Με άλλα λόγια, ο συγγραφέας αυτού του βιβλίου δεν είναι ο Θεός, αλλά οι άνθρωποι. Η Αγία Γραφή είναι απλώς ο τίτλος που δόθηκε από τον άνθρωπο λόγω σεβασμού. Τον συγκεκριμένο τίτλο δεν τον αποφάσισε ο Ιεχωβά και ο Ιησούς κατόπιν συζήτησης μεταξύ τους. Δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια ανθρώπινη ιδέα. Διότι το βιβλίο αυτό δεν γράφτηκε από τον Ιεχωβά, πολύ λιγότερο δε, από τον Ιησού. Αντιθέτως, αποτελεί το αρχείο πλήθους αρχαίων προφητών, απόστολων και μαντών, το οποίο καταρτίστηκε από τις επόμενες γενεές σε βιβλίο αρχαίων γραφών και οι άνθρωποι το θεωρούν ιδιαίτερα ιερό, ένα βιβλίο που πιστεύουν ότι περιέχει πολλά ασύλληπτα και βαθιά μυστήρια που περιμένουν να αποκαλυφθούν από τις μελλοντικές γενιές. Λόγω αυτού, οι άνθρωποι είναι ακόμη πιο διατεθειμένοι να πιστεύουν ότι αυτό το βιβλίο είναι θεϊκό. Με την προσθήκη των Τεσσάρων Ευαγγελίων και του Βιβλίου της Αποκάλυψης, η στάση των ανθρώπων απέναντί της διαφέρει ιδιαίτερα σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο βιβλίο και επομένως κανείς δεν τολμά να αναλύσει αυτό το θεϊκό βιβλίο — επειδή είναι πάρα πολύ ιερό.
Γιατί, από τη στιγμή που διαβάζουν τη Βίβλο, οι άνθρωποι είναι σε θέση να βρουν ένα σωστό μονοπάτι για να εξασκηθούν σε αυτό; Γιατί είναι σε θέση να κερδίσουν πολλά που ήταν ακατανόητα σε αυτούς; Σήμερα, αναλύω τη Βίβλο κατ’ αυτόν τον τρόπο και δεν σημαίνει ότι τη μισώ ή αρνούμαι την αξία της ως σημείο αναφοράς. Εξηγώ και διευκρινίζω την έμφυτη αξία και προέλευση της Βίβλου σε σένα για να σταματήσεις να μένεις στο σκοτάδι. Διότι οι άνθρωποι έχουν τόσο πολλές απόψεις για τη Βίβλο, και οι περισσότερες από αυτές είναι εσφαλμένες. Η ανάγνωση της Βίβλου κατ’ αυτόν τον τρόπο όχι μόνο τους εμποδίζει να κερδίσουν ό,τι πρέπει, αλλά, το πιο σημαντικό, εμποδίζει το έργο που σκοπεύω να επιτελέσω. Αποτελεί απίστευτη τροχοπέδη για το έργο του μέλλοντος και προσφέρει μόνο μειονεκτήματα, όχι πλεονεκτήματα. Συνεπώς, αυτό που σε διδάσκω είναι απλώς η ουσία και η πραγματική ιστορία της Βίβλου. Δεν ζητώ να μη διαβάσεις τη Βίβλο ή να τριγυρνάς δηλώνοντας ότι στερείται παντελώς ουσίας, αλλά ότι έχεις τη σωστή γνώση και άποψη για τη Βίβλο. Μην είσαι υπερβολικά μονόπλευρος! Μολονότι η Βίβλος αποτελεί ένα βιβλίο ιστορίας που γράφτηκε από ανθρώπους, καταγράφει επίσης πολλές από τις αρχές βάσει των οποίων υπηρετούσαν τον Θεό οι αρχαίοι άγιοι και προφήτες, καθώς και τις εμπειρίες των πρόσφατων αποστόλων καθώς υπηρετούσαν τον Θεό — το σύνολο των οποίων το είδαν και το γνώρισαν όντως αυτοί οι άνθρωποι και μπορεί να χρησιμεύσει ως αναφορά για τους ανθρώπους αυτής της εποχής στην επιδίωξη της αληθινής οδού. Έτσι, αναγιγνώσκοντας τη Βίβλο, οι άνθρωποι μπορούν επίσης να κερδίσουν πολλές οδούς ζωής που δεν μπορούν να βρουν σε άλλα βιβλία. Αυτές οι οδοί είναι οι οδοί ζωής του έργου του Αγίου Πνεύματος που βίωσαν οι προφήτες και οι απόστολοι στα παλιά χρόνια και πολλά από τα λόγια είναι πολύτιμα και μπορούν να παράσχουν ό,τι χρειάζονται οι άνθρωποι. Έτσι, όλοι θέλουν να αναγνώσουν τη Βίβλο. Επειδή υπάρχουν τόσο πολλά στοιχεία κρυμμένα στη Βίβλο, οι απόψεις των ανθρώπων απέναντί της διαφέρουν από τις απόψεις προς τα γραπτά μεγάλων πνευματικών μορφών. Η Βίβλος είναι μια καταγραφή και συλλογή των εμπειριών και των γνώσεων των ανθρώπων που υπηρετούσαν τον Ιεχωβά και τον Ιησού στην παλαιά και τη νέα εποχή κι έτσι οι μεταγενέστερες γενιές κατάφεραν να κερδίσουν μεγάλη διαφώτιση, φώτιση και μονοπάτια για να την κάνουν πράξη. Ο λόγος για τον οποίο η Βίβλος είναι υψηλότερη από τα γραπτά οποιασδήποτε μεγάλης πνευματικής μορφής είναι επειδή όλα τα γραπτά τους προέρχονται από τη Βίβλο, όλες οι εμπειρίες τους προέρχονται από τη Βίβλο και όλοι ερμηνεύουν τη Βίβλο. Ως εκ τούτου, παρόλο που οι άνθρωποι μπορούν να αποκομίσουν κέρδος από τα βιβλία οποιασδήποτε μεγάλης πνευματικής μορφής, εξακολουθούν να λατρεύουν τη Βίβλο, γιατί τους φαίνεται τόσο υψηλή και βαθιά! Παρόλο που η Βίβλος συγκεντρώνει κάποια από τα βιβλία του λόγου της ζωής, όπως οι επιστολές του Παύλου και οι επιστολές του Πέτρου, και παρόλο που οι άνθρωποι μπορούν να αποκομίσουν κέρδος και να βοηθηθούν από αυτά τα βιβλία, τα συγκεκριμένα βιβλία εξακολουθούν να είναι παρωχημένα, εξακολουθούν να ανήκουν στην παλαιά εποχή και ανεξαρτήτως από το πόσο καλά είναι, είναι κατάλληλα μόνο για μια περίοδο και δεν είναι αιώνια. Διότι το έργο του Θεού αναπτύσσεται συνεχώς και δεν μπορεί απλά να σταματήσει στην εποχή του Παύλου και του Πέτρου ή να παραμείνει για πάντα στην Εποχή της Χάριτος κατά την οποία σταυρώθηκε ο Ιησούς. Έτσι λοιπόν, τα βιβλία αυτά είναι κατάλληλα μόνο για την Εποχή της Χάριτος, όχι για την Εποχή της Βασιλείας των εσχάτων ημερών. Μπορούν μόνο να παρέχουν στους πιστούς της Εποχής της Χάριτος, όχι στους αγίους της Εποχής της Βασιλείας, και ανεξάρτητα από το πόσο καλά είναι, παραμένουν παρωχημένα. Το ίδιο συμβαίνει με το έργο της δημιουργίας του Ιεχωβά ή με το έργο Του στο Ισραήλ: Όσο σπουδαίο κι αν ήταν αυτό το έργο, παρέμενε απαρχαιωμένο και θα ερχόταν ο καιρός που θα έσβηνε. Το ίδιο συμβαίνει και με το έργο του Θεού: Είναι σπουδαίο, αλλά θα έρθει μια εποχή που θα τελειώσει. Δεν μπορεί να παραμείνει για πάντα εν μέσω του έργου της δημιουργίας, ούτε εν μέσω του έργου της σταύρωσης. Ανεξάρτητα από το πόσο πειστικό είναι το έργο της σταύρωσης, ανεξάρτητα από το πόσο αποτελεσματικό ήταν στη νίκη κατά του Σατανά, το έργο εξακολουθεί, εν τέλει, να είναι έργο και οι εποχές εξακολουθούν να είναι, εν τέλει, εποχές. Το έργο δεν μπορεί να στηρίζεται πάντα στην ίδια βάση, ούτε μπορούν ποτέ οι εποχές να παραμένουν αμετάβλητες, γιατί η δημιουργία υπήρξε και πρέπει να υπάρξουν και οι έσχατες ημέρες. Αυτό είναι αναπόφευκτο! Έτσι, ο λόγος της ζωής στην Καινή Διαθήκη σήμερα — οι επιστολές των Αποστόλων και τα Τέσσερα Ευαγγέλια — έχουν μετατραπεί σε ιστορικά βιβλία, έχουν μετατραπεί σε παλιά ημερολόγια και πώς θα μπορούσαν τα παλιά ημερολόγια να μεταφέρουν τους ανθρώπους στη νέα εποχή; Ανεξάρτητα από το πόσο ικανά είναι αυτά τα ημερολόγια να παρέχουν στους ανθρώπους τη ζωή, ανεξάρτητα από το πόσο ικανά είναι να οδηγήσουν τους ανθρώπους στον σταυρό, δεν είναι απαρχαιωμένα; Δεν στερούνται αξίας; Συνεπώς, λέω ότι δεν θα πρέπει να πιστεύεις τυφλά σε αυτά τα ημερολόγια. Είναι πάρα πολύ παλιά, δεν μπορούν να σε μεταφέρουν στο νέο έργο και μπορούν μόνο να σε επιβαρύνουν. Όχι μόνο δεν μπορούν να σε μεταφέρουν στο νέο έργο και στη νέα είσοδο, αλλά θα σε οδηγήσουν στις παλιές θρησκευτικές εκκλησίες — και αν συμβεί αυτό, δεν θα επιστρέψεις στην πίστη σου στον Θεό;
Αυτό που τεκμηριώνει η Βίβλος είναι το έργο του Θεού στο Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένου και μέρους των όσων έπραξε ο εκλεκτός λαός του Ισραήλ. Παρόλο που είχαν επιλεχθεί τα τμήματα που θα συμπεριλαμβάνονταν ή θα αφαιρούνταν, μολονότι το Άγιο Πνεύμα δεν το εγκρίνει, εξακολουθεί να μην προσάπτει καμιά ευθύνη. Η Βίβλος δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ιστορία του Ισραήλ και του έργου του Θεού. Οι άνθρωποι, τα ζητήματα και όλα όσα καταγράφει ήταν πραγματικά, και τίποτα σχετικά μ' αυτά δεν είχε συμβολική σημασία — εκτός, φυσικά, από τις προφητείες του Ησαΐα, του Δανιήλ και άλλων προφητών ή του βιβλίου των οραμάτων του Ιωάννη. Οι πρώτοι άνθρωποι του Ισραήλ διέθεταν μόρφωση και καλλιέργεια, και η αρχαία γνώση και ο πολιτισμός τους ήταν αρκετά αναπτυγμένοι και συνεπώς ό,τι έγραψαν ήταν υψηλότερο από τους ανθρώπους του σήμερα. Ως αποτέλεσμα αυτού, το γεγονός ότι μπορούσαν να γράψουν αυτά τα βιβλία δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη, γιατί ο Ιεχωβά είχε επιτελέσει τόσο μεγάλο έργο ανάμεσά τους και είχαν δει τόσα πολλά. Ο Δαβίδ είδε τις πράξεις του Ιεχωβά ιδίοις όμμασι, τα γεύτηκε προσωπικά και είδε πολλά από τα σημεία και θαύματα, και έτσι έγραψε όλους αυτούς τους ψαλμούς για να δοξάσει τις πράξεις του Ιεχωβά. Το γεγονός ότι ήταν σε θέση να γράψουν αυτά τα βιβλία είναι λόγω των περιστάσεών τους, όχι λόγω της θεϊκής τους φύσης. Δόξαζαν τον Ιεχωβά επειδή Τον είχαν δει. Αν δεν είχατε δει τίποτε από τον Ιεχωβά και δεν γνωρίζατε την ύπαρξή Του, πώς θα μπορούσατε να Τον δοξάζετε; Αν δεν έχετε δει τον Ιεχωβά, τότε δεν θα ξέρετε να Τον δοξάζετε ούτε να Τον λατρεύετε, πολύ λιγότερο δε, να είστε σε θέση να γράψετε ύμνους που θα τον εξυμνούν και ακόμα και αν σας ζητηθεί να εφεύρετε κάποιες πράξεις του Ιεχωβά, δεν θα είσαστε σε θέση να το πράξετε. Το ότι, σήμερα, μπορείτε να δοξάζετε τον Θεό και να αγαπάτε τον Θεό οφείλεται επίσης στο ότι Τον είδατε και στο ότι έχετε επίσης βιώσει το έργο Του — και αν βελτιωθεί το επίπεδό σας, δεν θα είστε σε θέση κι εσείς να γράψετε ποιήματα δοξάζοντας τον Θεό όπως ο Δαβίδ;
Το να κατανοείς τη Βίβλο, το να κατανοείς την ιστορία, αλλά να μην κατανοείς τι κάνει σήμερα το Άγιο Πνεύμα, είναι σφάλμα! Έχεις αριστεύσει στη μελέτη της ιστορίας, έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά, αλλά δεν κατανοείς τίποτα από το έργο που επιτελεί το Άγιο Πνεύμα την σήμερον ημέρα. Δεν είναι άραγε αυτό ανόητο; Άλλοι σε ρωτούν: «Τι πράττει ο Θεός σήμερα; Σε τι πρέπει να εισέλθεις σήμερα; Πώς πηγαίνει η επιδίωξη της ζωής σου; Κατανοείς το θέλημα του Θεού;» Δεν θα έχεις καμία απάντηση για ό,τι σε ρωτούν - άρα τι γνωρίζεις; Θα πεις: Γνωρίζω μόνο ότι πρέπει να γυρίσω την πλάτη μου στη σάρκα και να γνωρίσω τον εαυτό μου. Και αν στη συνέχεια ρωτήσουν: «Τι άλλο γνωρίζεις;» θα πεις ότι γνωρίζεις επίσης να υπακούς σε όλα τα σχέδια του Θεού και κατανοείς κάτι από την ιστορία της Βίβλου, και αυτό είναι όλο. Αυτά είναι όλα όσα κέρδισες από την πίστη στον Θεό όλα αυτά τα χρόνια; Αν κατανοείς μόνο αυτά, τότε σου λείπουν πάρα πολλά. Έτσι, το σημερινό σας ανάστημα ουσιαστικά αδυνατεί να εκπληρώσει τις απαιτήσεις Μου από εσάς και οι εξουσίες που σας διαφοροποιούν και οι αλήθειες που κατανοείτε είναι υπερβολικά αδύναμες — με άλλα λόγια, η πίστη σας είναι υπερβολικά επιφανειακή! Πρέπει να είστε εφοδιασμένοι με περισσότερες αλήθειες, χρειάζεστε περισσότερες γνώσεις, πρέπει να δείτε περισσότερα, και τότε μόνο θα είστε σε θέση να διαδώσετε το ευαγγέλιο, γιατί αυτό οφείλετε να επιτύχετε!