Η Χριστιανή Τσενγκ Χουίζ είναι συνάδελφος στην κατ’ οίκον εκκλησία στην Κίνα. Βλέπει την εκκλησία της να ανοίγει εργοστάσιο και τον πάστορα να ενθαρρύνει τους πιστούς να συμμετέχουν στην Εκκλησία της Τριπλής Αυτενέργειας ώστε να ενδώσουν στην κυβέρνηση του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος. Ο πάστορας της εκκλησίας και ο πρεσβύτερος εμπλέκονται σε φανερούς και κρυφούς αγώνες για την προσωπική τους υπόληψη και το όνομα τους, μάχονται με φθόνο και διαιρούν την εκκλησία. Ενώνουν επίσης τις δυνάμεις τους με την κυβέρνηση του ΚΚΚ ώστε να αντισταθούν στην Αστραπή της Ανατολής και να εμποδίσουν τους πιστούς να διερευνήσουν. Καταγγέλλουν, επίσης, προληπτικά στην αστυνομία να συλλάβουν τους αδελφούς και τις αδελφές που κηρύσσουν το ευαγγέλιο της βασιλείας. Η Τσενγκ Χουίζ νιώθει βαθιά στεναχωρημένη· συνειδητοποιεί πως η εκκλησία έχει ήδη χάσει το έργο του Αγίου Πνεύματος κι έχει υποβαθμιστεί σε θρησκευτικό μέρος σαν τη Βαβυλώνα τη Μεγάλη, καταραμένη και διασυρμένη από τον Κύριο. Αποφασίζει τότε να διερευνήσει την Αστραπή της Ανατολής και να αναζητήσει το έργο και την εμφάνιση του Θεού… Θα καταφέρει να δραπετεύσει από την θρησκευτική Βαβυλώνα στα όρια της κατάρρευσης;
Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού - H Βασιλεία για πάντα
Παρασκευή, Φεβρουαρίου 01, 2019
Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2019
«Αφύπνιση από το όνειρο» Κλιπ 1 - Η σκηνή του Θεού βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους
Χριστιανικές Ταινίες «Αφύπνιση από το όνειρο» Κλιπ 1 - Η σκηνή του Θεού βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους
Πολλοί από εκείνους που πιστεύουν στον Κύριο Ιησού αναμένουν όλοι τους να αρπαγούν στη βασιλεία των ουρανών, αλλά ξέρετε πού πραγματικά βρίσκεται η βασιλεία των ουρανών; Ξέρετε το αληθινό νόημα της αρπαγής; Το βιντεοκλίπ «Αφύπνιση από το όνειρο» θα σου αποκαλύψει τα μυστήρια της αρπαγής!
Προτεινόμενο Υλικό :Χριστού
Τετάρτη, Ιανουαρίου 30, 2019
Μπορούμε να αρπαγούμε στη βασιλεία των ουρανών αφού αποδεχτούμε τη λύτρωση από τον Κύριο Ιησού;
Χριστιανικές Ταινίες «Μην μπλέκεστε στις υποθέσεις μου» Κλιπ 3 - Μπορούμε να αρπαγούμε στη βασιλεία των ουρανών αφού αποδεχτούμε τη λύτρωση από τον Κύριο Ιησού;
Με βάση τη λέξη «Τετέλεσται» του Κυρίου Ιησού πάνω στον σταυρό, οι πάστορες και οι πρεσβύτεροι των θρησκευτικών κύκλων συνήθως καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το έργο του Θεού για τη σωτηρία της ανθρωπότητας έχει, συνεπώς, τελειώσει. Μετά την επιστροφή του Κυρίου, οι πιστοί θα γίνονταν δεκτοί στη βασιλεία των ουρανών, χωρίς να είναι απαραίτητη κάποια εργασία εξαγνισμού και σωτηρίας των ανθρώπων. Μήπως η άποψη των παστόρων και των πρεσβύτερων συμφωνεί με τον λόγο του Θεού; Σε τι τελικά αναφερόταν ο Κύριος Ιησούς, όταν είπε «Τετέλεσται» πάνω στον σταυρό; Γιατί να θέλει ο Θεός να εκφράσει την αλήθεια κατά τις έσχατες ημέρες, εκτελώντας το έργο της κρίσεως και του εξαγνισμού των ανθρώπων;
Τρίτη, Ιανουαρίου 29, 2019
Πώς μεταχειριζόμαστε την Αστραπή της Ανατολής με τρόπο που να συμφωνεί με το θέλημα του Κυρίου;
Όταν οι άνθρωποι μαρτυρούν ότι η Αστραπή της Ανατολής αποτελεί την επιστροφή του Κυρίου Ιησού, πολλοί πιστοί νιώθουν ότι η Αστραπή της Ανατολής είναι η αληθινή οδός, και ότι πρέπει προληπτικά να την ψάξουν και να την ερευνήσουν για ν’ ακούσουν τη φωνή του Κυρίου. Οι πάστορες και οι πρεσβύτεροι της θρησκείας, ωστόσο, παρερμηνεύουν τη Βίβλο για να αντιτεθούν στην Αστραπή της Ανατολής και να την καταδικάσουν. Με λάβαρο τα λόγια «προστατεύουμε την οδό του Κυρίου, κρατάμε το κοπάδι ασφαλές, και δείχνουμε υπευθυνότητα για τη ζωή των πιστών», δεν αφήνουν τους πιστούς να ερευνήσουν την αληθινή οδό με κάθε μέσο. Η Αστραπή της Ανατολής αντιπροσωπεύει πραγματικά την έκδηλη επιστροφή του Κυρίου, και την εκτέλεση του έργου Του; Πώς θα πρέπει να μεταχειριστούμε την Αστραπή της Ανατολής με τρόπο που να συμφωνεί με το θέλημα του Κυρίου;
Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2019
Λουκ., Κεφάλαιο: 12
![]() |
https://thechurchofalmightygodthekingdom.blogspot.com/ |
1. Εν τω μεταξύ αφού συνηθροίσθησαν αι μυριάδες του όχλου, ώστε κατεπάτουν αλλήλους, ήρχισε να λέγη προς τους μαθητάς αυτού πρώτον· Προσέχετε εις εαυτούς από της ζύμης των Φαρισαίων, ήτις είναι υπόκρισις.
2. Αλλά δεν είναι ουδέν κεκαλυμμένον, το οποίον δεν θέλει ανακαλυφθή, και κρυπτόν, το οποίον δεν θέλει γνωρισθή·
3. όθεν όσα είπετε εν τω σκότει εν τω φωτί θέλουσιν ακουσθή, και ό,τι ελαλήσατε προς το ωτίον εν τοις ταμείοις θέλει κηρυχθή επί των δωμάτων.
4. Λέγω δε προς εσάς τους φίλους μου· Μη φοβηθήτε από των αποκτεινόντων το σώμα και μετά ταύτα μη δυναμένων περισσότερόν τι να πράξωσι.
5. Θέλω δε σας δείξει ποίον να φοβηθήτε· Φοβήθητε εκείνον, όστις αφού αποκτείνη, έχει εξουσίαν να ρίψη εις την γέενναν· ναι, σας λέγω, τούτον φοβήθητε.
6. Δεν πωλούνται πέντε στρουθία διά δύο ασσάρια; και εν εξ αυτών δεν είναι λελησμονημένον ενώπιον του Θεού·
7. αλλά και αι τρίχες της κεφαλής υμών είναι πάσαι ηριθμημέναι. Μη φοβείσθε λοιπόν· από πολλών στρουθίων διαφέρετε.
8. Σας λέγω δέ· Πας όστις με ομολογήση έμπροσθεν των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει ομολογήσει αυτόν έμπροσθεν των αγγέλων του Θεού·
9. όστις δε με αρνηθή ενώπιον των ανθρώπων, και ο Υιός του ανθρώπου θέλει αρνηθή αυτόν ενώπιον των αγγέλων του Θεού.
10. Και πας όστις θέλει ειπεί λόγον κατά του Υιού του ανθρώπου, θέλει συγχωρηθή εις αυτόν· όστις όμως βλασφημήση κατά του Αγίου Πνεύματος, εις αυτόν δεν θέλει συγχωρηθή.
11. Όταν δε σας φέρωσιν εις τας συναγωγάς και τας αρχάς και τας εξουσίας, μη μεριμνάτε πως ή τι να απολογηθήτε, ή τι να είπητε·
12. διότι το Άγιον Πνεύμα θέλει σας διδάξει εν αυτή τη ώρα τι πρέπει να είπητε.
13. Είπε δε τις προς αυτόν εκ του όχλου· Διδάσκαλε, ειπέ προς τον αδελφόν μου να μοιρασθή μετ' εμού την κληρονομίαν.
14. Ο δε είπε προς αυτόν· Άνθρωπε, τις με κατέστησε δικαστήν ή μεριστήν εφ' υμάς;
15. Και είπε προς αυτούς· Προσέχετε και φυλάττεσθε από της πλεονεξίας· διότι εάν τις έχη περισσά, η ζωή αυτού δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων αυτού.
16. Είπε δε προς αυτούς παραβολήν, λέγων· Ανθρώπου τινός πλουσίου ηυτύχησαν τα χωράφια·
17. Και διελογίζετο εν εαυτώ λέγων· Τι να κάμω, διότι δεν έχω που να συνάξω τους καρπούς μου;
18. Και είπε· Τούτο θέλω κάμει· θέλω χαλάσει τας αποθήκας μου και θέλω οικοδομήσει μεγαλητέρας και συνάξει εκεί πάντα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου,
19. και θέλω ειπεί προς την ψυχήν μου· Ψυχή, έχεις πολλά αγαθά εναποτεταμιευμένα δι' έτη πολλά· αναπαύου, φάγε, πίε, ευφραίνου.
20. Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· Άφρον, ταύτην την νύκτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από σού· όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι;
21. Ούτω θέλει είσθαι όστις θησαυρίζει εις εαυτόν και δεν πλουτεί εις Θεόν.
22. Είπε δε προς τους μαθητάς αυτού· Διά τούτο λέγω προς εσάς, Μη μεριμνάτε διά την ζωήν σας, τι να φάγητε, μηδέ διά το σώμα, τι να ενδυθήτε.
23. Η ζωή είναι τιμιώτερον της τροφής και το σώμα του ενδύματος.
24. Παρατηρήσατε τους κόρακας, ότι δεν σπείρουσιν ουδέ θερίζουσιν, οίτινες δεν έχουσι ταμείον ουδέ αποθήκην, και ο Θεός τρέφει αυτούς· πόσω μάλλον σεις διαφέρετε των πτηνών.
25. Και τις εξ υμών μεριμνών δύναται να προσθέση εις το ανάστημα αυτού μίαν πήχυν;
26. Εάν λοιπόν ουδέ το ελάχιστον δύνασθε, τι μεριμνάτε περί των λοιπών;
27. Παρατηρήσατε τα κρίνα πως αυξάνουσι· δεν κοπιάζουσιν ουδέ κλώθουσι· σας λέγω όμως, ουδέ ο Σολομών εν πάση τη δόξη αυτού ενεδύθη ως εν τούτων.
28. Αλλ' εάν τον χόρτον, όστις σήμερον είναι εν τω αγρώ και αύριον ρίπτεται εις κλίβανον, ο Θεός ενδύη ούτω, πόσω μάλλον εσάς, ολιγόπιστοι.
29. Και σεις μη ζητείτε τι να φάγητε ή τι να πίητε, και μη ήσθε μετέωροι·
30. διότι ταύτα πάντα ζητούσι τα έθνη του κόσμου· υμών δε ο Πατήρ εξεύρει ότι έχετε χρείαν τούτων·
31. πλην ζητείτε την βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή.
32. Μη φοβού, μικρόν ποίμνιον· διότι ο Πατήρ σας ηυδόκησε να σας δώση την βασιλείαν.
33. Πωλήσατε τα υπάρχοντά σας και δότε ελεημοσύνην. Κάμετε εις εαυτούς βαλάντια τα οποία δεν παλαιούνται, θησαυρόν εν τοις ουρανοίς όστις δεν εκλείπει, όπου κλέπτης δεν πλησιάζει ουδέ ο σκώληξ διαφθείρει·
34. διότι όπου είναι ο θησαυρός σας, εκεί θέλει είσθαι και η καρδία σας.
35. Ας ήναι αι οσφύες σας περιεζωσμέναι και οι λύχνοι καιόμενοι·
36. και σεις όμοιοι με ανθρώπους, οίτινες προσμένουσι τον κύριον αυτών, πότε θέλει επιστρέψει εκ των γάμων, διά να ανοίξωσιν ευθύς εις αυτόν όταν έλθη και κρούση.
37. Μακάριοι οι δούλοι εκείνοι, τους οποίους ελθών ο κύριος θέλει ευρεί αγρυπνούντας. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει περιζωσθή και καθίσει αυτούς εις την τράπεζαν, και ελθών εις το μέσον θέλει υπηρετήσει αυτούς.
38. Και εάν έλθη εν τη δευτέρα φυλακή και εν τη τρίτη φυλακή έλθη και εύρη ούτω, μακάριοι είναι οι δούλοι εκείνοι.
39. Τούτο δε γινώσκετε, ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης ποίαν ώραν ο κλέπτης έρχεται, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή ο οίκος αυτού.
40. Και σεις λοιπόν γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου.
42. Και ο Κύριος είπε· Τις λοιπόν είναι ο πιστός οικονόμος και φρόνιμος, τον οποίον θέλει καταστήσει ο κύριος αυτού επί των υπηρετών αυτού, διά να δίδη εν καιρώ την διωρισμένην τροφήν;
43. Μακάριος ο δούλος εκείνος, τον οποίον ελθών ο κύριος αυτού θέλει ευρεί πράττοντα ούτως.
44. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει καταστήσει αυτόν επί πάντων των υπαρχόντων αυτού.
45. Εάν δε είπη ο δούλος εκείνος εν τη καρδία αυτού, Βραδύνει να έλθη ο κύριός μου· και αρχίση να δέρη τους δούλους και τας δούλας, και να τρώγη και να πίνη και να μεθύη,
46. θέλει ελθεί ο κύριος του δούλου εκείνου, καθ' ην ημέραν δεν προσμένει και καθ' ην ώραν δεν εξεύρει, και θέλει αποχωρίσει αυτόν, και το μέρος αυτού θέλει θέσει μετά των απίστων.
47. Εκείνος δε ο δούλος, όστις γνωρίσας το θέλημα του κυρίου αυτού δεν ητοίμασεν ουδέ έκαμε κατά το θέλημα αυτού, θέλει δαρθή πολύ·
48. όστις όμως μη γνωρίσας έπραξεν άξια δαρμών, θέλει δαρθή ολίγον· εις πάντα δε, εις τον οποίον εδόθη πολύ, πολύ θέλει ζητηθή παρ' αυτού, και εις όντινα ενεπιστεύθη πολύ, περισσότερον θέλουσιν απαιτήσει παρ' αυτού.
49. Πυρ ήλθον να βάλω εις την γην, και τι θέλω, εάν ήδη ανήφθη;
50. Βάπτισμα δε έχω να βαπτισθώ, και πως στενοχωρούμαι εωσού εκτελεσθή.
51. Νομίζετε ότι ήλθον να δώσω ειρήνην εν τη γη; ουχί, σας λέγω, αλλά διαχωρισμόν.
52. Διότι από του νυν θέλουσιν είσθαι πέντε εν οίκω ενί διακεχωρισμένοι, οι τρεις κατά των δύο και οι δύο κατά των τριών·
53. Θέλει διαχωρισθή πατήρ κατά υιού και υιός κατά πατρός, μήτηρ κατά θυγατρός και θυγάτηρ κατά μητρός, πενθερά κατά της νύμφης αυτής και νύμφη κατά της πενθεράς αυτής.
54. Έλεγε και προς τους όχλους· Όταν ίδητε την νεφέλην ανυψουμένην από δυσμών, ευθύς λέγετε, Βροχή έρχεται, και γίνεται ούτω·
55. και όταν νότον πνέοντα, λέγετε ότι καύσων θέλει είσθαι, και γίνεται.
56. Υποκριταί, το πρόσωπον της γης και του ουρανού εξεύρετε να διακρίνητε, τον δε καιρόν τούτον πως δεν διακρίνετε;
57. Διά τι δε και αφ' εαυτών δεν κρίνετε το δίκαιον;
58. Ενώ λοιπόν υπάγεις μετά του αντιδίκου σου προς τον άρχοντα, προσπάθησον καθ' οδόν να απαλλαχθής απ' αυτού, μήποτε σε σύρη προς τον κριτήν, και ο κριτής σε παραδώση εις τον υπηρέτην, και ο υπηρέτης σε βάλη εις φυλακήν.
59. Σοι λέγω, δεν θέλεις εξέλθει εκείθεν, εωσού αποδώσης και το έσχατον λεπτόν.
Προτεινόμενο Υλικό : Βίβλος
Κυριακή, Ιανουαρίου 27, 2019
Ομιλία του Θεού «Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός (Η') Ο Θεός είναι η πηγή της ζωής για όλα τα πράγματα (Β')» Μέρος Πρώτο
Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Ο Θεός δημιούργησε όλα τα πράγματα και χρησιμοποίησε τις δικές Του μεθόδους για να θέσει τους νόμους για την ανάπτυξή τους, καθώς και την τροχιά και τα μοτίβα ανάπτυξής τους, αλλά και για να καθορίσει τους τρόπους με τους οποίους υφίστανται τα πάντα πάνω στη γη, έτσι ώστε να μπορούν να ζουν συνέχεια και να βασίζονται το ένα στο άλλο. Με τέτοιες μεθόδους και νόμους, όλα τα πράγματα είναι ικανά να ζουν και να αναπτύσσονται με επιτυχία και ειρηνικά πάνω σε τούτη τη γη. Μόνο μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, ο άνθρωπος είναι ικανός να έχει σταθερό σπίτι και περιβάλλον διαβίωσης και, υπό την καθοδήγηση του Θεού, να συνεχίσει να εξελίσσεται και να προχωρά, να εξελίσσεται και να προχωρά».
Προτεινόμενο Υλικό :Δευτέρα Παρουσία
Σάββατο, Ιανουαρίου 26, 2019
Κλιπ 1 - Ο παραλογισμός του Κ.Κ. Κίνας καταδικάζει τη θρησκευτική πίστη ως φεουδαρχική δεισιδαιμονία
Χριστιανικές Ταινίες «Τα ψέματα του Κομμουνισμού» Κλιπ 1 - Ο παραλογισμός του Κ.Κ. Κίνας καταδικάζει τη θρησκευτική πίστη ως φεουδαρχική δεισιδαιμονία
Το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα πιστεύει ότι η θρησκευτική πίστη προέκυψε από τον φόβο και τη λατρεία των υπερφυσικών δυνάμεων μιας οπισθοδρομικής ως προς την επιστημονική γνώση ανθρωπότητας, και λέει ότι η θρησκεία είναι δεισιδαιμονία. Επιπλέον, καταδικάζουν και απαγορεύουν τη θρησκευτική πίστη στο όνομα αντιτιθέμενης φεουδαρχικής δεισιδαιμονίας. Ποια είναι η βάση γι’ αυτές τις απόψεις του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος; Τελικά πού βρίσκεται ο παραλογισμός του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος που καταδικάζει τη θρησκευτική πίστη ως φεουδαρχική δεισιδαιμονία;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)